Samen met Esther wil ik een fotomeeting plannen. Ik zal haar hierbij helpen omdat het haar eerste eigen meeting is.
De datum is waarschijnlijk 25/26 november met evt als andere datum 9/10 december Als het weer niet mee zit zullen we het verschuiven naar de tweede datum. Het word uiterlijk 1 dag van te voren bepaald maar zal het proberen 2 dagen van te voren te besluiten.
Het thema is fairytail, denk hierbij aan lange jurken+lange manen en actie foto's in de zee. Het zou leuk zijn als je paard op commando kan steigeren, graag bij aanmelden laten weten.
Voor de modellen is opgeven niet direct een plek, fotografen gaan uiteindelijk stemmen op wie er mee mogen. Er is plek voor 3 honden en 3 paarden. Bij afmelding komt de eerste reserve van het lijstje mee.
Bokt naam:
Naam:
Geslacht dier:
Kleding: (Wat je hebt of kan bestellen)
Bijzonderheden:
2 foto’s
Er is plek voor 6 fotografen maar omdat ik en Esther allebei fotograferen is er nog plek voor 4 fotografen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt

Bokt naam:
Naam:
Ervaring:
Apparatuur:
Website:
Houd rekening met...
- Fotografen geven géén gratis foto's/bestanden weg aan modellen.
- Per model worden er minimaal 5 en maximaal 15 foto's op webformaat geleverd voorzien van een logo.
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat!
De geselecteerde modellen en fotografen krijgen de informatie over het verzamelpunt, tijden, etc. allemaal via pb. En allemaal ruim op tijd.