Ik ben opzoek naar mensen die het leuk vinden om zo af en toe een een biosje, terrasje of drankje/café te doen in Amersfoort.
Zelf woon ik sinds anderhalf jaar hier. Ik ben 30 jaar en inmiddeks getrouwd. Mijn man begint met een studie naast zijn baan en vrije tijd is dus zeer zeldzaam.
In Amersfoort ken ik nog niet veel mensen, dus het lijkt me gezellig om eens spontaan wat te gaan doen.
Ik! Ik woon in Amersfoort centrum en ben 23 jaar. Woon samen met mijn vriend en ook ik heb nog niet heel veel mensen om me heen in Amersfoort. Lijkt me super leuk!
Wesco
Mag ik mezelf ook melden? Woon niet in Amersfoort maar in Almere echter werk ik in Apeldoorn en mijn paard staat op de Veluwe dus ik ben regelmatig in de omgeving. Ik word in November 30.
He, dat lijkt mij ook leuk Woon nu een jaartje in Amersfoort, maar het is nog lastig mijn sociale contacten uit te breiden Ben 29, woon nu nog in Schuilenburg en paardlief staat in Soest
Kimmiee_D
Geplaatst: 03-09-17 20:00
Kimmiee_D schreef:
Waar in Amersfoort woon je precies? ik woon zelf in kattenbroek ben 27 jaar en heb 2 eigen pony's
Ik woon niet in Amersfoort, maar wel redelijk in de buurt en vind het altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen. Waarschijnlijk ben ik wel iets jonger dan de meesten, 19 jaar oud, maar dat maakt wat mij betreft niet uit.
Ik ben 24, woon in Zeist met mijn Spaanse vriend, en mijn ouders wonen in Amersfoort vlakbij het Julianapark (de oude kazerne). Bijrijdpaard staat in Leusden. Ik kom gemiddeld 2 a 3 keer per week naar Amersfoort. Heb een abonnement op Pathé dus ben vooral in de bioscoop te vinden
Sturen jullie mij een pb met je nummer? Dan zal ik een whatsapp groep aanmaken.
theadora99
Geplaatst: 06-09-17 22:55
RianneH schreef:
He, dat lijkt mij ook leuk Woon nu een jaartje in Amersfoort, maar het is nog lastig mijn sociale contacten uit te breiden Ben 29, woon nu nog in Schuilenburg en paardlief staat in Soest
Hi! Lijkt me leuk om aan te haken. Geboren en getogen in Bunschoten, een jaartje in Utrecht gewoond, maar gauw weer terugverhuisd naar Bunschoten (naast Amersfoort). Ik beschik over een auto en kan overal heen crossen.
Hallo, kan ik mij ook aanmelden? Ik woon niet in Amersfoort maar in Zeist. Ik heb in Amersfoort stage gelopen en ben daar nog steeds wel regelmatig te vinden. Ik ben trouwens 24 jaar.