Info
Ik heb enkel 1 bruiloft gefotografeerd, en vond dit toch zo eng! Een bruiloft is de 'mooiste' dag van je leven en dat moet natuurlijk vastgelegd worden met perfecte foto's. Nu staan er 2 bruiloften voor de zomer op de planning en wil ik graag meer oefenen. Er zijn vast meer fotografen die dit ook spannend vinden. Samen met meerdere fotografen kunnen we oefenen en leren!
Ik zoek modellen en fotografen. De modellen mogen stellen zijn maar ook alleen een dame of heer. Bij voorkeur een lange jurk of bruidsjurk. Tot nu toe heb ik bedacht dat het een kleinschalige meeting word, als er veel mensen interesse hebben is er uitbreiding mogelijk.
In totaal 4 modellen en 8 fotografen. Voor fotografen handig om in groepjes van 2 te werken zodat je elkaar kan helpen en van elkaar kan leren.
Moodboard

Wanneer en waar?
Het voorjaar komt eraan. Ik sta open voor suggesties. Maar denk graag aan bloeiende bloemen, bomen of bloesembomen. In de omgeving van Arnhem zal deze meeting plaatsvinden, ik sta open voor ideeën!
Opgeven
Heb ik je interesse gelokt en wil je je opgeven! Twijfel dan niet, neem het volgende lijstje over en vul het in.
Graag de lijst quoten en jezelf erbij zetten!
Model
Naam:
Bokt naam:
Alleen of samen:
Soort jurk (eventuele foto):
Ervaring:
Foto:
Voorkeur plek:
Fotograaf
Naam:
Bokt naam:
Fotografie naam: