VOORDAT JE JEZELF OP GEEFT, LEES DIT HELE BERICHT AANDACHTIG DOOR.

Als er genoeg aanmeldingen zijn, wil ik een poging wagen een fotomeeting te organiseren!
En wel bij de Brunssummerheide. Ik ben er zelf nooit geweest dus ik hoop dat er mensen zijn die me een beetje op weg kunnen helpen.

Waar?
Brunssummerheide in Zuid-Limburg.
Wanneer?
23 april 2017
Moodboard: (eventueel kunnen we naderhand met z'n allen een moodboard samenstellen op Pinterest?)

OVERIGE INFO:
Omdat we nog best wel wat tijd hebben tot april ga ik er vanuit dat de fotografen, maar zeker ook de modellen er voor zorgen dat er leuke attributen zijn (bloemen, jurken, etc.). Natuurlijk is het ook belangrijk dat de paarden goed verzorgd zijn.
Het staat vast dat we met 6 modellen, en 6 fotografen gaan werken. Ik ga zelf als fotograaf mee.
Omdat ik wil hebben dat deze meeting (de paarden en kleding) tiptop in orde is, vind ik het net zo eerlijk als de fotografen genoeg tijd krijgen om de mooiste plaatjes vast te leggen voor het portfolio, maar natuurlijk ook voor de modellen. Ik reken daarom een halfuur per paard.
We gaan werken met een ochtend- en middag groep. De paarden staan dus 1,5 uur model in totaal. De fotografen fotograferen 3 uur lang in totaal.
Inschrijflijstje paard:
Bokt naam:
Naam paard:
Kleur:
Bijzonderheden:
Foto:
Inschrijflijstje fotografen:
Bokt naam:
Fotografie naam:
Ervaring:
Portfolio website:
Stuur de lijstjes AUB in een PB, eventueel met motivatie. (denk aan: mijn paard kan goed stil blijven staan, of: ik heb een mooie baljurk liggen die ik kan gebruiken) Deze info is bestemd voor het kopje: bijzonderheden.
Ik zet de inschrijvingen in dit forum om het overzichtelijk te houden.
Als er meerdere modellen zijn, wordt er gestemd door de fotografen wie er mee mag.
Omdat we hier met zijn allen veel werk in gaan steken, vind ik het fijn als de fotografen enigszins gevorderd zijn. Dan krijgen de modellen ook waar voor het werk wat ze er in steken.
EDIT: BELANGRIJK
Vraagje aan alle modellen!
Willen jullie even aangeven of het paard wat je mee neemt bereden is en/of kunstjes kan?
Denk aan: Mijn paard is bereden en durf er alleen met zadel op.
Of: Mijn paard is niet bereden maar kan flemen en spaanse pas.
Of: Mijn paard is bereden, kan geen kunsjes, maar ik durf er zonder zadel op.
Of: Mijn paard is bereden, ik durf er (nog) niet zonder zadel op, maar ben bereid dit te oefenen.
Of, simpel: Mijn paard is niet bereden.
Ik ga er vanuit dat je er iets moois van kunt maken

Is denk ik wel leuk voor de fotografen is om te weten.
Wat ik ook erg belangrijk vind, is dat er met de modellen zeker 1 persoon mee komt die kan helpen met het paard vast houden. Wil je er zonder zadel op maar vind je het spannend? Neem dan twee personen mee.
Verder: we hebben nog best wat tijd, dus als je nog nooit zonder zadel op je paard hebt gezeten, kun je het eventueel oefenen thuis.
Nog een belangrijk puntje voor de fotografen:
Zoals eerder beschreven wil ik dat deze meeting een bepaald niveau heeft.
Ik verwacht van de modellen dat ze hun best doen mooie attributen mee te nemen voor zichzelf en hun paard. Dan vind ik het net zo eerlijk, als die modellen ook kunnen kiezen welke fotografen er mee gaan. Er wordt dus OOK gestemd door de modellen. Ikzelf en 8nnemiek staan vast. 8nnemiek omdat ze niet bij de 6 fotografen hoort (zie forum voor meer duidelijkheid) en ik omdat ik deze meeting organiseer. Ben je het hier niet mee eens, dan mag je me best een PB sturen.
Misschien niet heel leuk, mijn excuses ook dat ik dit nu pas meld.
Op 1 maart gaan eerst de modellen stemmen welke fotografen mee gaan. Als dat bepaald is stemmen de fotografen over de modellen.