Aangezien ik nog steeds een keer naar het prachtige Herperduinen wilt, ga ik dan zelf een meeting organiseren met als thema lange manen.
Dit keer geen voorkeur voor rassen, maar paarden en pony's met lange manen zijn van harte welkom.
Jullie komen op een lijst te staan en hier kunnen fotografen een keuze uit maken, wel zal er gekeken worden naar de stemmen zodat er bijvoorbeeld niet 3 tinkers komen.
Informatie
Er zullen deze dag maar 4 of 5 modellen mee gaan, hier ga ik nog naar kijken wat ik fijner vind. We beginnen met portret, en ronde daarna af met los in een paddock en eventuele rijfoto's.
Het zou fijn zijn als er iemand prikpaaltjes + lint heeft om een paddock te maken, dit zetten alle fotografen met elkaar op dus hou hier rekening mee.
Uiteindelijk gaan er ook maar 8 of 10 fotografen mee, er kan ook gekeken worden naar 4 of 5 fotografen maar vind zelf in 2 tallen leuker maar ook gezelliger.
Op dit moment is de datum nog niet gepland ivb een operatie die ik krijg, mijn grote voorkeur is wel naar Juli. Mocht het lichamelijk kunnen, kan ik altijd kijken voor Juni uiteraard.
Aanmelden kan in elk geval wel tot 1 mei, daarna maak ik de fotografen bekend en kan er gestemd worden op de modellen door de fotografen.
Aanmelden
Fotografen = Naam Bokt | Naam | Ervaring? | Apparatuur | Website
Modellen = Naam bokt | Naam & Naam paard/hond | Minimaal 2 foto's
Aanmelden graag via de topic en niet via pb, duidelijk mocht ik je aanmelding over het hoofd hebben gezien!