Waar?
Ik organiseer een fotomeeting in de duinen en op het strand van Hargen aan Zee
Je kan via de parkeerplaats met 5 minuten het strand en duin op lopen.
Omdat we wel een beetje mooi weer willen hebben zal de meeting eind Maart gehouden worden.
Het onderwerp is Paard en bloem, denk hierbij aan bloemen in de manen, staart van je paard, bloemenkrans om de nek en zelf ook iets van een bloem in het haar. (zie moodboard)
Wees dus creatief, een bloemenkrans is zelf makkelijk te maken van een stuk lint/touw evt neckrope en daar bloemen op maken (nepbloemen te halen bij bv action, xenos etc) heb je andere creatieve ideeen zijn die ook zeer welkom.
We zullen beginnen in de duinen en kunnen daarna evt los/rijfoto's maken op het strand (iemand paaltjes en lint ter beschikking?)
Lokatie : Hargen aan Zee
Datum : Zondag 26 Maart
De meeting zal rond een uur of 12 starten houd daar dus rekening mee.

Modellen en fotografen
Ik wil met 5 modellen en 10 fotografen gaan werken (groepjes van 2)
De fotografen die mee mogen kies ik uit aan de hand van ervaring zodat ook de minder ervaren deelnemers een kans hebben om mee te mogen.
De fotografen laat ik stemmen op de modellen.
Het zal gaan om portrait foto's in de duinen en evt los/rij foto's op het strand
De fotografen sturen na de meeting minimaal 5 foto's per model toe en hebben 1 maand de tijd om die toe te sturen. Aan evt. nabestellingen zitten kosten aan verbonden. Hoeveel deze kosten zullen zijn verschilt per fotograaf en ik ga daar dan ook niet in bemiddelen. Originele bestanden worden NIET gratis weg gegeven.
Aanmelden Fotografen:
Bokt naam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website:
Aanmelden Modellen:
Bokt naam:
Paard naam:
Ras paard:
Evt atributen die je nu al hebt:
Foto paard:
Hoop op een gezellige fotodag !
Graag aanmelden door middel van het lijstje in te vullen in een nieuw bericht.
Ik houd in een quote alle fotografen en modellen bij.