Ik!
Daarom maak ik dit topic. Heb nog geen plannen voor O&N en mijn relatie is over na meer dan 13 jaar. En het lijkt me geweldig om dit jaar goed af te sluiten en te proosten op een nieuwe toekomst met leuke mensen!
Meer achtergrond en over hoe ik een beetje in het leven sta, kun je lezen in het topic: bestaan er ook echt leuke paarden mannen.
Wat mij betreft is iedereen welkom. Je hoeft niet per se single te zijn. Stelletjes die graag wat meer gezelligheid willen zijn ook welkom.
Wat zijn de mogelijkheden?
- overdag iets met mijn paarden doen
- spelletjes spelen
- eten
- proosten
- blijven slapen
Ik heb voor eters 7 plekjes buiten mezelf.
Heb een 2 persoons logeerbed beschikbaar en een 1 persoons matras. Verder kunnen er nog wel een hoop luchtbedden bij.
Door mijn paarden ga ik geen vuurwerk afsteken maar vanuit hier Is er veel uitzicht op het vuurwerk van omliggende dorpen. Sterretjes enzo mag wel. Juist leuk voor schriktraining haha.
In overleg is veel mogelijk. Ik heb wijn en champagne in huis en nog wat andere alcoholische dingen... Maar als iedereen die komt iets mee neemt komt het vast goed.
Je mag langs komen voor een dag- en avond vullend programma maar gewoon een paar uurtjes is ook goed!
Er is hier geen OV. Maar ik kan wel mensen ophalen van een station. Bijvoorbeeld Ommen, Hardenberg of Marienberg. Ik woon daar precies tussen in...
Ik hoop natuurlijk op veel animo!
Wie neemt er gezellig plaats met mij voor de warme haard?