Ik heb de organisatie voor een fotomeeting bij Heumensoord in Nijmegen overgenomen van Shiloh, door omstandigheden kon het helaas niet doorgaan op 11 september ([FM] [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.). Doordat ik dit persoonlijk erg jammer vond en de locatie bij mij om de hoek ligt, heb ik besloten een poging te wagen om tóch de meeting door te laten gaan

https://flic.kr/p/pRDiEj
Wie, Wat, Waar
Het wordt nu een herfstmeeting, gezien het eind oktober gaat plaatsvinden! Deze meeting is bedoeld voor honden, eventueel mét baasje samen, maar dit moet van tevoren duidelijk aangegeven zijn (rekening houden met kleding etc). Er is een ochtend- en een middaggroep.
De locatie is Heumensoord, dit is een natuurgebied bij Nijmegen met een stuk losloopgebied. Op de kaart staat met een pijltje aangegeven waar dit ligt (Klik hier voor de kaart). Het is een gebied met bos, gras, heide en duinachtige stukken. Ook is er een zandkuil waar een natuurspeeltuin is ingericht. Dit biedt veel leuke plekken om foto's te maken. Het is een populair bos voor verschillende soorten recreatieve gebruikers en door het losloopgebied voor honden. Houdt er rekening mee dat er dus loslopende honden aanwezig zullen zijn en zich onder de deelnemers van de meeting kunnen mengen wat voor afleiding kan zorgen.
Wanneer
Datum:
Zaterdag 29 oktober, maar dit is geheel afhankelijk van het weer. Wanneer de weersverwachting op de vrijdag regen voorspelt voor zaterdag, dan wordt de meeting met een week verplaatst. Ik (Knudd) zal hierover de definitieve beslissing nemen uiterlijk 1 dag van tevoren.
Reserve Datum:
Zaterdag 5 november, ook afhankelijk van de weersverwachting. Mocht er weer slecht weer zijn voorspelt een dag van te voren, wordt er gekeken of de meeting wordt uitgesteld of afgelast.
Deelnemers
LET OP Fotografen/modellen uit het vorige topic hebben voorrang bij aanmelding!
Fotografen
Er zijn 5 plekken beschikbaar (6 fotografen totaal) en fotografen doen mee op volgorde van aanmelding. Als alle plekken zijn gevuld komen de fotograferen op dezelfde wijze op een reservelijst. Fotografen horen zowel de ochtend- als middagsessie bij te wonen. Wanneer dit niet lukt, wordt er voorrang gegeven aan fotografen die wel kunnen. Verdere informatie:
• Per model lever je minimaal 5 tot maximaal 10 foto’s af op webformaat, voorzien van je logo/naam.
• Je geeft géén gratis foto’s/bestanden weg groter dan webformaat en/of zonder logo.
• Eventuele nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf, die zijn/haar eigen gebruikersvoorwaarden en tarieven bepaald. Ik (Knudd) ben niet verantwoordelijk voor en bemiddel niet in prijsverschillen tussen fotografen.
• Er is een maximum van 3 weken om de foto’s te leveren aan de modellen.
Modellen
Er is voor 6 modellen in totaal plek, 3 in de ochtendgroep en 3 in de middaggroep. Per groep worden er 3 modellen gekozen door de fotografen en de overige modellen worden op volgorde van aanmelding op de reservelijst geplaatst. Geef duidelijk aan bij je aanmelding in welke groep je wilt deelnemen, het is óf de ochtend óf de middag.
Aanmelden
Zowel de fotografen als de modellen kunnen zich aanmelden door het plaatsen van een reactie in dit topic. Gebruik hiervoor de onderstaande informatie.
Fotografen
Boktnaam / naam / ervaring / portfolio (link)
Modellen
Boktnaam / naam / naam hond / ras / ochtend of middag / max. 2 foto’s van de hond