Ik zat een beetje op internet te kijken en ik wil mij graag wat gaan verdiepen in mensenfotografie.
Ik wil een halve dag in het weekend of door de weeks een studio gaan huren waar alle apparatuur in een zit behalve de camera zelf.
Zitten er hier fotografen die weten hoe je mensen mooi kunt fotograferen? Het lijkt mij leuk om met 4 fotografen en 2 modellen een middagje in een studio te gaan shooten om ervaringen op te doen en elkaar te helpen.
Dit is de studio die ik in gedachte heb. http://profistudio.nl/foto-studio-huur-apeldoorn/
Ik hoop dat er fotografen zich aan willen melden. Voor de modellen zoeken we wel mensen die een beetje fotogeniek zijn

Ook zoek ik minstends 1 fotograaf die ervaring heeft met mensen op de foto te zetten.
Aanmelding fotografen ga ik uitkiezen en de modellen mogen zich vrijblijven aanmelden. Als ik de fotografen uitgekozen heb kiezen we samen de modellen uit.
De shoot is niet gratis. Het ligt eraan wanneer we gaan maar het gaat p.p. Rond de 10 a 15 euro liggen zodat ik de studio gewoon kan betalen

Vanavond zal ik wat meer informatie geven. Heb dit nu op mijn mobiel geschreven maar ben nogal enthousiast