Verder blijft alles hetzelfde. De sponsorrit zal plaatsvinden op de Lage Vuursche en je mag zelf kiezen hoe je gaat. Te paard, met de kar of lopend. Het geldt nog steeds dat je verkleed moet als een fantasy figuur

8 Mei zal deze tocht plaatvinden. Meer informatie over waar en hoe zal nog volgen.
Verder heb ik ook nog een tip gekregen... Ergens op de Lage Vuursche is een restaurant waar je je paarden voor 1 euro kan stallen, zijn er mensen die het leuk vinden om daar langs te gaan en wat te gaan eten?
(Komen we dan aan in onze maffe pakken) als er genoeg interesse is dan zal ik ze gaan bellen om te vragen hoeveel ruimte ze hebben.
Ik weet ook dat er op de lage vuursche mogelijkheid is tot overnachtingen. Dus mensen die niet voor 1 dag heen en weer willen rijden, die kunnen daar ook overnachten.
Voor het gemak volgen hier nog de vorige links van de eerste tot de laatste:
[AM] Sponsorrit!!! Thema, Lord of the Rings / Fantasy!!
[AM] Vervolg sponsorrit Thema: Fantasy!!!
en nog de link waar je je extra paard aan kan bieden of eventuele zitplaatsen op de kar. Of, als je geen paard hebt, kan vragen op een paard of om een zitplaats.
[AM] Sponsorrit!!! - zoek en bied aan............
Verder (MIJN EXCUSES!) heb ik even mijn aanmeldformulier aangepast, slechts wat kleine dingetjes, en de mensen die hem al verstuurd hebben, zouden jullie hem opnieuw willen versturen? *sorry sorry sorry*
Hier alsnog mijn e-mail adres: tessa.geniets@wanadoo.nl
PS, bij aankomst op de lage vuursche, voordat de rit begint zal ik jullie vragen een handtekening onder het aanmeldingsformulier te zetten.
Misschien is het wat zeikerig, maar je weet maar nooit.
-------------------------------------------------------------------------------------
AANMELDINGSFORMULIER:
Bij deze meld ik mij aan voor de Sponsor-Themarit op 8 mei 2004 op de Lage Vuursche voor het WNF.
Ik weet zeker dat ik kan komen en mocht het voor mij onverhoopt mislopen, dan meld ik dit tijdig op het e-mail adres tessa.geniets@wanadoo.nl met het formulier dat hiervoor bestemd is.
Mijn boktnaam is:
Mijn echte naam is:
Mijn mobiel nummer is:
Ik heb een eigen paard tot mijn beschikking: JA/NEE
Ik heb een extra paard waarop eventueel iemand kan rijden: Ja/Nee
Ik kom niet te paard maar ik kom: Te voet en hoop dat ik mee kan op een kar / ik heb een kar ter beschikking
Ik heb een kar ter beschikking en heb: (...) plaatsen vrij voor mensen die te voet komen.
Ik kom te paard of met de kar en: Ik heb vervoer / Ik heb geen vervoer en ben op zoek naar vervoer.
Ik neem iemand mee die mensen kan helpen met de paarden, zie water geven, helpen opstijgen, eventuele scheuren in jurken e.d. kan verhelpen: Ja/Nee
Ik ben bereid om alsnog mee te doen mocht het om de 1 of andere reden niet lukken om tijdens deze rit werelnd natuur fonds te sponsoren.
Oftewel, het wordt gewoon een rit voor de lol. Ja/Nee
Ik stem er mee in dat eventuele onkosten zoals vervoer voor eigen rekening is: Ja/Nee
Ik stem er mee in dat mocht er schade door mij zijn aangericht, ik deze ook zelf vergoed: Ja/Nee
Ik vind het leuk om onderweg een hapje te eten (eigen kosten) Ja / Nee
Eventuele opmerkingen:
-------------------------------------------------------------------------------------
Verder heb ik ook alvast een afmeldingsformulier gemaakt voor het geval je onveroopt toch niet mee kan komen, meld dit op tijd!!!
AFMELDINGSFORMULIER:
Bij deze meld ik mij af omdat ik toch onverhoopt verhinderd ben om te komen.
Mijn boktnaam is:
Mijn echte naam is:
Ik had een extra paard ter beschikking die nu helaas niet meer ter beschikking is: Ja/Nee
Ik zou met de kar komen en had (...) plaatsen ter beschikking, dezen zijn nu niet meer ter beschikking: Ja/Nee
Eventuele opmerkingen:
En nog een algemene mededeling... AANHANG IS TOEGESTAAN!!!! ook al heeft deze geen paard. Vertel ze wel dat ze hoogst waarschijnlijk wel moeten lopen!!!
Eventuele sites waar je een kostuum kan kopen:
http://www.lordotringsshop.com/lotrshop/costumes.asp
Behalve dat je je via dit topic aan kan melden kan je ook vertellen hoe en als wat je gaat, staat allemaal vrij.