INFO
Graag zou ik naast het fotograferen van paarden en dieren ook graag mensen op de foto willen zetten. Hoe kan je dit niet beter leren dan een fotomeeting organiseren!
De fotografen kunnen samenwerken in groepjes van 2. Deze koppels worden ingedeeld op basis van hun ervaringen. Bijvoorbeeld; een minder ervaren fotograaf bij een fotograaf met meer ervaring, met het fotograferen van mensen. Maximaal 6 fotografen en 6 modellen, 3 in de ochtend en 3 in de middag.
Voor een leuke afwisseling graag gevarieerde modellen. Denk hierbij aan: alleen & stellen.
Hierbij een impressie:

De locatie zal het Sonsbeek park in Arnhem zijn. Dit is goed bereikbaar met ov, voldoende parkeerplek en veel afwisseling in veel verschillende, leuke achtergronden. Denk aan bruggetjes, weiland, bos, water ect.
DATUM
Omdat het vakantie is zou ik de meeting graag zo snel mogelijk willen! De fotomeeting zal dan ook op een door de weekse dag vallen. Welke dag is nog even afwachten tot iedereen zijn voorkeuren doorgeeft. De meetingdatum zal zijn tussen 9 augustus tot 31 augustus.
OPGEVEN
Wil jij je graag opgeven voor deze leuke en gezellig meeting, dat kan! Vul het volgende lijstje in:
MODELLEN
bokt naam:
naam:
ervaring:
1 foto:
FOTOGRAFEN
bokt naam:
naam:
fotografie naam:
ervaring:
apparatuur:
website:
-
ik ben erg benieuwd naar de aanmeldingen, meerdere ideeën zijn altijd welkom!