Hallo!
Via deze weg wil ik opnieuw een fotomeeting organiseren met een aantal fantastische boktfotografen, boktmodellen en bokthonden.
Ik ben persoonlijk altijd al gefascineerd geweest door wolven en indianen. En een poos terug heb ik een fotoshoot gehad in indianenstyle met mijn Quarter Horse ..
dan leek het mij nu wel eens leuk om dat te doen op honden gebied.
Deze meeting organiseer ik samen met MandyR_(http://www.mandyroeting.nl/), RdLFoto(http://www.rdlfotografie.weebly.com) en onze visagiste Lyla.
Vanzelfsprekend gaan zij sowieso mee.
Het Idee,
Graag wil ik onderstaande foto’s uitwerken. Ik zoek daarom ook mensen die hier graag aan mee willen werken. Zowel fotograaf als model.
Wat ik vooral ook naar voren wil laten komen is de band tussen mens en hond.
Eén op één foto’s zijn leuk, maar wellicht is het nog veel gaver om het in een soort scene te zetten. Ik laat dit open voor ideeën.

Opgeven kan via PB. De lijst zal iedere dag ververst worden.
Verwachtingen:
* Fotograaf: Van de fotograaf verwachten we dat deze zich inleeft in het thema zodat er voldoende aanwijzingen naar het model gestuurd kunnen worden.
We verwachten dat de fotograaf kan aangeven hoe hij of zij het model wil laten staan. Uiteraard verwachten we ook het geduld om te werken met een dier.
Opgeven?
Naam:
Boktnaam:
Portfolio:
* Model: Van het model verwachten we dat deze zich inleeft in het thema en er moeite voor doet om qua outfit goed in het thema te passen.
We verwachten niet dat je met een dure verentooi komt aanzetten, of andere dure uitgaven. Maar we verwachten wel dat er moeite gedaan
wordt zodat je samen met alle modellen in het plaatje past.
Opgeven?
Naam:
Boktnaam:
Portfolio/foto’s:
* Hond: We ‘verwachten’ van de hond dat het een hond is met uitstraling die bij het thema past. We denken dan aan honden met een grove bouw,
dikke/flinke vacht, middelmaat en groter, een wolven look. Je hoeft geen husky te hebben om in dit plaatje te passen. We verwachten niet
dat de hond los kan lopen; als dit wel kan is dit alleen maar positief, maar als je dit niet vertrouwd zal dit zeker niet nadelig zijn.
Het blijven dieren en een moment opname. We verwachten wel dat de hond met andere honden kan en netjes kan luisteren.
(wellicht iemand extra meenemen voor de hond)
Opgeven?
Naam:
Ras:
Leeftijd:
Foto’s:
Heb je géén hond en wil je wel model staan? Stuur een PB, wellicht is dit handig voor het uitwerken van de scene’s.
Heb je wel hond(en) maar wil je geen model staan? Stuur een PB, wellicht is dit handig voor het uitwerken van de scene’s.
Afhankelijk van de animo zien we graag zes modellen met hond en tien fotografen.
Zoals bij de meeste meetings zal hier ook uiteindelijk gekozen worden wie er mee zullen gaan. Deze keuze zullen wij vieren onderling maken.
Visagiste:
Ter plaatse zal een visagiste aanwezig zijn. Hier kiezen we voor om er voor te zorgen dat de looks over één komen.
Het lijkt mij leuk om iemand apart voor het haar er bij te zoeken. Uiteraard kan onze Visagiste dit ook, maar om de tijd te verdelen is dit een goede optie.
Voor de visagie wordt een kleine bijdrage gevraagd.
Datum & Locatie
Gezien het thema lijkt mij dit een moment om te fotograferen als de bladeren de bruine kleur beginnen te krijgen. Een herfst shoot dus.
Welke plek hier geschikt voor is ben ik zelf nog niet over uit; graag hoor ik jullie mening daar in.
De datum hangt af van wanneer men kan. Het zal hoe dan ook op een zondag zijn.
Ondanks dat ik de meeting leven in blaas wil ik toch graag in overleg met de geïnteresseerden een keus maken voor de meeting.
Graag, in verband met de honden, op een plek wat makkelijk te bereiken is met zowel OV als eigen vervoer.
Een plek waar honden zijn toegestaan maar waar het niet al te druk is; is erg handig.
Met of zonder ervaring; iedereen is welcome! Er word achteraf wel bekeken wie er het beste bij het thema past.
Denken jullie mee?
En wie weet wat voor moois we op zetten!