Make-up Topic meeting / AMSTERDAM

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Welke stad?

Eindhoven
18 (26%)
Amsterdam
24 (35%)
Utrecht
17 (25%)
Den Haag
6 (8%)
Anders (Zie reactie)
3 (4%)

Totaal aantal stemmen: 68

_Friemel

Make-up Topic meeting / AMSTERDAM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 12:06

Afbeelding

Eindhoven?
Den Haag?
Amsterdam?
Utrecht?

Waar en wanneer? *\o/*

En vooral... wie? *\o/*

Lijkt me handig een grote stad te pakken met veel make-up winkels :j Eindhoven is erg leuk vind ik zelf!

Eindhoven:
Urban decay (in de ici)
Kiko
mac counters
Douglas
Ici paris

Amsterdam:
Charlotte Tilbury
Mac pro store
Kiko
Urban Decay

Utrecht:
Kiko
ici paris (is k*t) :')
Douglas met Benefit en Mac..

Den haag
Kiko
Urban Decay
Mac stores
Laatst bijgewerkt door Murthul op 12-07-16 17:21, in het totaal 4 keer bewerkt
Reden: Plaats toegevoegd in titel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:08

Jaaaa *\o/* Ik ben van de partij. :D

Slim om inderdaad naar winkels te kijken! MAC zit volgens mij in al je genoemde steden, KiKo volgens mij ook, UD als uitzondering niet in Utrecht.... Bijenkorf volgens mij overal wel... nog meer winkels die we moeten? :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 12:12

Shizzel schreef:
Jaaaa *\o/* Ik ben van de partij. :D

Slim om inderdaad naar winkels te kijken! MAC zit volgens mij in al je genoemde steden, KiKo volgens mij ook, UD als uitzondering niet in Utrecht.... Bijenkorf volgens mij overal wel... nog meer winkels die we moeten? :))

Ik heb net al ge-edit.. Charlotte tilbury is echt een must have amsterdam.. ik doe ff meerdere keuzes toegestaan voor de poll :j

Help me ff welke winkels nog meer _O-

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:13

In amsterdam zit ook een forever21 enzo, we gaan ook wel kleertjes shoppen toch? <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:14

Den Haag zit ook een pro store van MAC geloof ik. Ikzelf vind een Pro Store wel heel leuk :j

Edit: in amsterdam zitten er 2!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 12:15

velvetblack schreef:
In amsterdam zit ook een forever21 enzo, we gaan ook wel kleertjes shoppen toch? <3

Duh 8-) Shoppen is wel heel gevaarlijk met mij en Anc *\o/*

Ik kan echter niet hele dagen lopen, dit verschilt ook per dag en ik weet nooit van te voren hoe m'n benen zijn.. Dus ik sta wel onder voorbehoud..

Ik ben voor amsterdam en eindhoven, meer amsterdam.. :j

Utrecht is centraal maar de ici is hier waardeloos, stad ligt overhoop.. wel grote h&m enzo maar voor een makeup meeting is Utrecht niet super ofzo, Kiko is ook echt enorm klein.

velvetblack

Re: Make-up Topic meeting!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:16

Ik ook meer Amsterdam, en dan liefste gewoon keertje doordeweeks als het rustig is!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:16

Die foto :')

Eindhoven of Utrecht is voor mij het meest ideaal, Amsterdam is bijna anderhalf uur met de auto :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:17

Ik ben ook voor [plaats] (ideaal voor mij) of Amsterdam. Qua make up zit je goed in [plaats] (Bijenkorf, MAC, Douglas, Ici met UD, KiKo) maar denk dat Amsterdam net wat aparter is + met kleren heb je daar ook meer. Ik ben dus ook net wat meer voor Amsterdam. :))

Trein moet ik dan wel even of groepsretour of goedkoop kaartje voor halen, is vanaf Ehv nog best duur. _O-

Den Haag is overigens wel weer leuk als we op 't strand nog willen chillen. :j

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:18

Amsterdam is voor mij net zo ver als Eindhoven, dus dan is Amsterdam ook wel te doen. Hele dag shoppen trek ik ook echt niet :o Halve dag met een lunchje tussendoor lukt me wel :D
Den Haag kan ik combineren met mijn broer, die woont daar

MissBambi: Voor mij is het ook 1,5 uur :P

Door de week kan ik altijd op de woensdag, dan is T bij zijn papa :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:20

Bij mij zijn dagen altijd op 'net wat ik vrij kan krijgen'. :D Ik ben op vakantie van 25 juli t/m 2 augustus, toevallig heb ik woensdag 3 augustus vrij maar kleine kans dat iemand anders dan kan. _O- En anders moet ik gewoon op tijd vrij vragen voor zo'n dag. :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:21

Naar Amsterdam moet ik via den bosch rijden, anders had ik je wel op kunnen pikken Shiz!
Ik doe over amsterdam ook ongeveer 1,5 uur. Maar je kunt daar zo heerlijk terrasjes pakken en aan de gracht zitten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 12:21

Door de week lijkt me niet gunstig tenzij een vrijdag.. Ik ben gewoon een fulltime werkende mama, door de week moet ik dus verlof opnemen tenzij de laatste 2 weken van augustus.. dan heb ik vakantie..

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:22

Ik werk onregelmatig in de zorg en heb m'n rooster al tot en met september dus vrij vragen kan ik sowieso niet, wel geregeld door de week vrij :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:23

Als we eerst een stad beslissen met zijn allen kunnen we daarna gewoon een datum prikken. :j

En Elke, maakt niet uit joh!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:24

Eindhoven is in het weekend gewoon prima te doen, maar Amsterdam is in het weekend geen pretje. Plus, ik ben best angstig geworden in grote steden sinds die aanslagen (dont blame me, ik wou dat het anders was). Ik voel me dan niet veilig in zo'n stad als amsterdam :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:26

Logisch hoor! :j

Misschien dat tijdens de laatste 2 weken aug. ook slim is, lonen weer binnen (eennalaatste week is 22-28 aug. en rond die periode komt mijn loon in ieder geval, weet niet hoe dat met de rest zit?) = geld om te shoppen voor de meesten. Weer zal goed zijn, meeste mensen moeten weer naar school = minder mensen in de stad + dan kunnen we ook doordeweeks kijken voor mensen die vastzitten aan roosters en heeft de rest genoeg tijd om een datum vrij te vragen?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 12:31

in de vakantie periode is amsterdam prima te doen juist, half nederland is weg en er lopen alleen chineesjes met een camera "foto klik klik?" :D

Den haag is net zo druk, zolang er geen groot evenement is zal t wel meevallen.
Ik snap het dus hoor Elke ik ga ook niet meer naar grote evenementen.

Ik kan geen vrij meer nemen, heb nog maar 1 verlofdag over en die is voor nood..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:33

Daarom dat ik ook de laatste 2 weken noem van Augustus Friem, omdat jij dan ook lekker vakantie hebt dus niet meer met je verlof zit + MissBambi die doordeweeks een dag vrij heeft en dan kan de rest van ons een dagje vrij regelen! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:38

Ik wil ook wel mee, ben vrij flexibel over waar en wanneer, dus ik schik me wel in :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:47

Jaaaa leuk! I'm in! Ik ben sowieso al gewend om half Nederland altijd door te reizen, en ik studeer (bijna klaar) ook in Amsterdam terwijl ik in Zutphen woon, dus ik vind alles wel prima. Amsterdam is natuurlijk altijd top en ook ideaal om andere dingen te shoppen. :j Eindhoven kom ik nooit maar als ze daar zoveel hebben wil ik daar ook zeker een keertje heen. Dus ik pas me in ieder geval ook aan! Ergens eind augustus lijkt mij denk ik ook wel handig, ik heb nog geen idee hoe het straks gaat lopen na het afstuderen met werk enzo, maar ik neem aan dat dat gewoon moet lukken. En dan is er nog enigszins tijd om wat geld te sparen haha.

Leuk leuk *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:50

En Rotterdam? O:)

xU_Blinghx

Den haag heeft ook een ici en douglas :D En cosmania waar Ingelot cosmetics worden verkocht.
Ook zit er de make-up studio store en Mica beauty heeft er ook een store.

Ook grote H&M met idem dito make-up

Misschien als het weer mee werkt is den Haag wel leuk kunnen we in scheveningen een terasje pakken en ik stel mijn huis open voor eventuele uitprobeerels met nieuwe make-up :+

En anders gaat mijn voorkeur denk ik toch uit naar Utrecht, is toch makkelijker en sneller dan Eindhoven 8-)

@friemel: Den haag is niet zo druk als A'dam in mijn opzicht hoor, het is wat overzichtelijker.
Laatst bijgewerkt door xU_Blinghx op 12-07-16 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Rotterdam en Den haag is voor mij dan wel echt te ver weg haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 12:54

Ik kan sowieso alleen in het weekend aangezien ik mijn vakantiedagen er al doorheen gejaagd heb en ik gewoon 5 dagen in de week werk.

Alleen 27 en 28 aug kan ik niet, als mijn lange weekend Denemarken nog door gaat tenminste.

Eindhoven of Amsterdam lijkt me qua shoppen wel het leukste, vooral Amsterdam, omdat daar echt alles is.
Pro store, Kiko (persoonlijk ben ik geen fan trouwens), UD, etc.