Omdat de fotomeeting uit het topic [FM] [M] Equestrian Fashion Shoot niet door ging hebben Kim (bokker Poess91) en ik de meeting over genomen. Het thema is dus equestrian fashion! Hierbij staat de rijkleding centraal, maar zijn bijpassende 'accesoires' zoals bijvoorbeeld een bijpassend halster ook welkom. De meeting is op 24 juli en zal plaats vinden op het dagrecreatieterrein Kwintelooijen (gelegen in de driehoek Rhenen-Venendaal-Elst).

(Dit is het moodboard uit het vorige topic. Deze is dus nog in winter thema)
Omdat we dit topic hebben overgenomen hebben de mensen uit het vorige topic voorrang op de mensen die zich nieuw aanmelden. Bij de meeting zullen 8 fotografen en 4 modellen mee gaan.
Het lijstje met de mensen van het vorige topic (laatste lijstje dat ik kon vinden):
Citaat:Modellen:
Boktnaam: Selina - Naam: Selina - Leeftijd: 21 - Ervaring: 1x een loveshoot gehad - Foto's: Klik (Links de paardrijjas die ik dan aan zou doen, samen met roze geruite sokken en leren jodhpurs).
Boktnaam : Tessjazz - Naam : Tess - Leeftijd : 18 - Ervaring: Alleen fotoshoots met paard of voor school - Foto: Klik
Boktnaam: Geen Bokt (vriendin van Tess) - Naam : Niji - Leeftijd: 17 - Ervaring: Geen - Foto: Klik
Fotografen:
Boktnaam: Bagheera_206 - Naam: Richard - Foto's: Klik
Boktnaam: Cchanny - Naam: Chantal - Foto's: Klik
Boktnaam: CoronaLime - Naam: Linda Foto's: Klik (kan ook een stukje styling regelen)
Boktnaam: horserider22 - Naam: Julia Foto's: Klik
Boktnaam: Mandarijn - Naam: Claudia Foto's: Klik
Boktnaam: jorisdy - Naam: Dyanne Fotografie - Foto's: Klik
aanmelden
Als je je als fotograaf wil aanmelden graag dit lijstje invullen:
boktnaam:
naam:
ervaring:
site:
Als je je wil aanmelden als model graag dit lijstje invullen:
boktnaam:
naam:
ervaring:
foto van jezelf:
Gelieve ook dit lijstje nog even sturen als je jezelf ook heb aangemeld in het vorige topic, zodat ik alle info heb.
Om het overzichtelijk te houden graag opgeven via PB!