Vandaar mijn vraag als er interesse is in een fotomeeting met als thema; Vriendinnen, Stelletjes, Zwangerschap, moeder & dochter, kids enz, Op een locatie in de buurt van Zwolle

Wat:
Een fotomeeting met voor de fotografen een leuke wisseling in modellen.
Waar:
Ik zit te denken aan een locatie in de buurt van Zwolle. Zo vind ik persoonlijk het engelse werk een afwisselende locatie, maar ook in het Staphorsterbos (de zwarte dennen) zijn leuke gevarieerde plekjes dicht bij elkaar.
Wanneer:
Mochten er genoeg aanmeldingen zijn, gaan we doormiddel van een datumprikker een datum kiezen. Ik zat zelf te denken aan ergens in juli of augustus. Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar een zaterdag zondag of maandag.
Voor wie:
Voor deze meeting zat ik te denken aan 4 modellen of 6 modellen (bij 4 modellen alles in een groep, bij 6 modellen verdeeld over 2 groepen). Aan de hand van het aantal modellen zullen het aantal fotografen gekozen worden. (bij 4 modellen worden het 8 fotografen, bij 6 modellen, 6 fotografen) Er zal dus samen gewerkt worden in 2 tallen door de fotografen!
Voor fotograven is het handig dat je iets wat ervaring hebben in het fotograferen van modellen, Zodat je de modellen een beetje kunt aansturen.
Voor de modellen geld, je moet een goeie band hebben met de gene waarmee je model staat. Zo gaat alles wat makkelijker spontaan en is het voor de fotografen makkelijk er op in te spelen.
Modellen in de "categorie" vriendinnnen/vrienden, stelletjes, zwangere vrouw(met eventueel partner), kids, gezinnen kunnen zich aanmelden.
Overige info:
De foto's die door fotografen gemaakt worden, zullen veel al voor portfolio's of website's/facebook gebruikt worden. Wil je niet dat de foto's op internet geplaatst worden, meld je dan niet aan voor deze meeting.
Fotografen leveren foto's af op een web/klein formaat met logo. En gebruiken hun eigen kosten qua nabestellen. Foto's worden niet gratis weggegeven!
Van een ieder die zich aanmeld vraag ik een actieve bijdrage in het topic. Denk hierbij aan het reageren van vragen over datums, tijden enz. maar ook wanneer er gesproken gaat worden over kleding en ideeen enz
Aanmelden:
Aanmelden kan door een pb'tje te sturen naar mij met het onderwerp: [FM] Interesse vriendinnen/stelletjes/kids enz Omgeving Zwolle?. Aanmeldingen in het topic zelf worden niet meegenomen om het overzichtelijk te houden. Ik Qoute zelf een lijst met de aanmeldingen; Dit zelf niet doen!!
Aanmelden modellen:
Boktnaam:
Categorie:
Hoeveel personen:
Leeftijden:
2 duidelijke foto's
Voorkeur welke dag(zaterdag zondag of maandag):
Aanmelden fotografen:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Website:
Voorkeur welke dag(zaterdag zondag of maandag):
Bij genoeg animo worden modellen door de fotografen gekozen, fotografen gaan mee op volgorde van aanmelding.