De fotomeeting zal doorgaan in de Teut in Zonhoven. Dit is een mooi heidegebied met ook water erbij.
Omdat het zo dicht tegen de grens met Nederland ligt is het haalbaar voor zowel Belgen als Nederlanders

Adres en routebeschrijving volgt nog.
Data
Omdat ik merk dat het vaak een gedoe is wanneer er niet vooraf al een datum vastligt, heb ik besloten de fotomeeting door te laten gaan op zondag 14 augustus. Bovendien staat dan de heide ook prachtig in bloei.
Als ik nu echt merk dat er weinig mensen die dag kunnen, zal er op zoek gegaan worden naar een andere datum.
Modellen
Er mogen 6 modellen mee die uitgekozen gaan worden door de fotografen. Dit wordt gedaan door middel van een puntentelling en er wordt een reservelijst opgesteld

Er worden zowel portret-, losgooi-, als rijfoto's genomen. Als je paard niet beleerd is of je niet kan rijden, geen probleem natuurlijk. Gelieve dit dan wel even bij te vermelden.
Als je je wil aanmelden als model, gelieve dan deze lijst naar mij te pb'en:
Naam paard:
Naam eigenaar:
Geslacht:
Bijzonderheden:
Kan los tussen prikpaaltjes:
Zal gereden worden:
Voorkeur voor- of namiddag:
Twee duidelijke foto’s:
Fotografen
Er kunnen 6 fotografen mee naar deze meeting, waarvan ikzelf al 1 plaats inneem.
De fotografen gaan mee op volgorde van aanmelden. Fotografen melden zich net als de modellen aan via PB door onderstaand lijstje in te vullen:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Website:
Afwerking
Na de fotomeeting wordt er een website online geplaatst waar de fotografen hun foto's kunnen plaatsen.
Hierbij wordt gerekend 5 a 10 foto's per model op webformaat met logo. De foto's dienen er binnen de 2 maanden op te staan.
De modellen kunnen dan de foto's desgewenst op groter formaat bij de desbetreffende fotograaf bestellen.
Ik hoop er een fijne dag van te maken met goed weer en een leuke groep.
Nog een belangrijke:
Denk goed na vooraleer je aan te melden of je die datum ook effectief kan en of je als model met zekerheid vervoer hebt. Er kunnen altijd onverwachtse dingen tussenkomen, maar ik houdt echt niet van afmeldingen