Na een succesvolle en érg gezellige meeting afgelopen zondag, heb ik besloten hier een vervolg aan te breien!
Info over de vorige meeting is terug te vinden in dit topic

De fotomeeting zal doorgaan op het Militair Domein te Brasschaat. Dit is gelegen in België, maar slechts 20 minuutjes van de grens dus wellicht ook haalbaar voor verschillende NL’ers onder ons.
Adres: Licht Vliegwezenlaan te Brasschaat

Datum
De fotomeeting zal doorgaan op zondag 17 JULI 2016. Als reservedatum in geval van slecht weer houden we 24 juli aan.
Modellen
Er mogen die dag 6 modellen mee, welke gekozen worden door de fotografen, dmv een puntentelling. De rest komt op volgorde van aantal punten op een reservelijst terecht en heeft toch nog kans op een plekje mocht er iemand onverwacht wegvallen.
Aanmelden als model kan tot 15 mei. Hierna krijgen de fotografen een week om te stemmen.
We zijn op zoek naar aansprekende paarden of pony’s met veel uitstraling, die bij voorkeur los kunnen tussen prikpaaltjes. Past jouw viervoeter binnen deze beschrijving? Meld je dan gauw aan, door via PB onderstaand lijstje in te vullen en door te sturen naar mij:
Naam paard:
Naam eigenaar:
Geslacht:
Bijzonderheden:
Voorkeur voor- of namiddag:
Twee duidelijke foto’s:
Graag wil ik er – vanwege problemen bij de vorige meeting – op aandringen om je enkel op te geven als je de bovenstaande datum ook echt vrij bent. Ook als je op de reservelijst staat, is het handig om je af te melden mocht je plots niet meer beschikbaar zijn.
Fotografen
Er mogen 6 fotografen mee, excl mezelf. Ik ga zelf mee als organisator en om tussendoor mee wat foto’s te maken bij verschillende groepjes. Fotografen mogen mee op volgorde van aanmelden. Hiervoor stuur je mij een PB met onderstaand lijstje:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Website:
Facebook:
LET OP: om elke fotograaf een eerlijke kans te geven, krijgen mensen die vorige keer niet mee gingen voorrang op de rest. Indien je vorige keer wel aanwezig was, mag je je nog steeds opgeven maar kom je onderaan de reservelijst terecht.
Planning
Hieronder vind je de algemene planning terug voor de dag zelf.
Na de meeting krijgen de fotografen 1 maand de tijd om de foto’s na te bewerken en op klein formaat met logo op de website te plaatsen. Elk model krijgt per fotograaf 5-10 foto’s (dus in totaal 30-60 foto’s). Deze kunnen achteraf indien gewenst ook nabesteld worden bij desbetreffende fotograaf.