Bron: http://spaghettiii.com/blog/?p=2200
Wanneer: zaterdag 7 mei (tijd volgt nog)
Waar: Enka fabriek Ede
Wie: 8 fotografen (inclusief ik) en 4 gezinnen/koppels/vriend(inn)en
De overige 5 fotografen zullen door mij gekozen worden en de modellen worden door de fotografen gekozen.
Kosten:
2 uur kost 75,00 euro (75 / 12 (fotografen en modellengroepjes) = 6,25 p.p.)
Hoe ziet de dag er uit:
De bedoeling is dat fotografen in koppels gaan fotograferen. Er zullen 4 rondes zijn, elk van 25 minuten en dan 5 minuten om te wisselen. Mochten mensen denken dat 2 uur te kort is of mocht er veel animo zijn, dan hoor ik het graag (andere mogelijkheid is namelijk 4 uur de Enka fabriek gebruiken, de kosten hiervan zijn dan wel 150,00 euro)
Het lijkt mij leuk om diversiteit in de modellen te hebben: bijvoorbeeld een stelletje, een bruidspaar, een gezin, etc. Dus iedereen mag zich aanmelden als model!
Interesse als fotograaf:
- Meld je alleen aan als je zeker weet dat je kan
- Stuur een PB naar mij met Naam / Website / Ervaring, met de titel: Aanmelding Fotograaf Enka 07/05
Interesse als model:
- Stuur een PB naar mij met Naam / Leeftijd / Foto van jou + gezin/vriend/vriendin, met de titel: Aanmelding Model Enka 07/05
Regels:
- iedereen gaat met respect met elkaar en elkaars spullen om.
- bij aanmelding kan en wil je ook daadwerkelijk! Niet vervolgens afmelden omdat je toch niet wilt of met iemand heb afgesproken. Onverwachte gebeurtenissen waardoor deelname niet mogelijk is zijn uitzonderingen.
- Elke fotograaf levert binnen 15 werkdagen (3 weken) minimaal 5 foto's (met eigen copyright) gratis aan elk gezin/koppel op minimaal social media formaat.
- Eventuele nabestellingen gaan volgens de eigen tarieven van de fotograaf.
Ik zal in het topic de lijst met deelnemers bijhouden.
Voor vragen en/of opmerkingen kun je hier een berichtje achterlaten!

Groetjes Kim