Ik heb dit idee eigenlijk al eerder gehad maar heb de meeting toen af moeten blazen helaas. Dus hierbij een tweede kans !

Bron: Pinterest
Wanneer: 15 mei
Het idee
Het idee is om eerst ''gewone foto's'' te schieten. Zowel van de paarden als het model. Voor het model had ik een boho achtige stijl in mijn hoofd. Voor de paarden ben ik opzoek naar echte eye catchers, denk bijvoorbeeld aan flinke bespiering, gave kleuren en lange manen. Houd er wel rekening mee dat je paard dus niet bang aangelegd dient te zijn! De locatie zal ik dus samen met de groep kiezen. Wel zal het ergens in Noord-Brabant zijn.
Wie?
Ik wil graag 2 gave paardenmodellen meenemen en 2 vrouwelijke personen als model. Verder wil ik totaal met 4 fotografen werken. Dit gezien het poeder niet ontzettend goedkoop is en het fijner is als we dit met zijn alle tegelijk kunnen schieten. Houd dus rekening met kosten voor de poeder, deze zullen we verdelen over de gehele groep !
Hoe ziet de dag eruit?
Ik wil graag eerst in rondes beginnen met portret foto's. Fotografen fotograferen dan dus in groepjes van 2. Eigenaren mogen dan ook met het paard mee op de foto, maar niet wanneer we met de poeder aan de slag gaan. Na de portret foto's zullen we eerst aan de slag gaan met de poeder en de paarden daar deze vaak sneller ongeduldig zijn als de menselijke modellen, maar dat hoef ik jullie vast niet uit te leggen.

Keuze fotografen en modellen
Ik kies zelf de fotografen, deze kies ik op basis van hun portfolio. Ik kijk welke persoon, naar mijn idee, ''past'' bij dit idee. Iemand die dus zelf ook creatief is en gemotiveerd is. De modellen wil ik samen met de fotografen kiezen. Ik wil de fotografen volgende week zondag al bekend maken (10 april). Wanneer ik de modellen bekend maak ligt een beetje aan de hoeveelheid aanmeldingen.
Opgeven?
Opgeven kan door middel van een van de volgende lijstjes naar mij te mailen of te pben. ( fotomeetings@sunci.nl )
Citaat:Fotografen
Boktnaam:
Naam:
Citaat:Modellen
Boktnaam:
Naam:
Citaat:Paarden
Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Nou, laat de aanmeldingen maar komen dan