Ik zit al maanden met het idee om eens een fotomeeting voor honden te organiseren. Ik had meerdere locaties in mijn hoofd, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor het Echtenerzand in Echten. In december ben ik er al eens met mijn paard geweest, maar op een of andere manier heb ik de locatie waar ik dit graag wilde doen, niet kunnen vinden. Vanmiddag ben ik te voet een kijkje gaan nemen en het is echt een hele mooie locatie voor een meeting!
Wanneer: Zondag 3 juli. Reservedatum: Zondag 10 juli
Waar: Echtenerzand te Echten (Drenthe)

Fotografen:
Ik zat te denken aan 6 fotografen, inclusief mijzelf.
De fotografen zullen in groepen van 2 gedeeld worden. Het maakt niet uit of je veel of weinig ervaring hebt, deze meeting is bedoeld om ervaring op te doen of je portfolio aan te vullen.
Aanmelden gaat via pb en de lijst zal op volgorde van aanmelding gemaakt worden.
Boktnaam:
Naam:
Facebook/website:
Ervaring:
Modellen:
Er gaan 6 modellen mee naar de meeting. Het plan is om een ochtend en een middag groep te maken.
De modellen worden gekozen dmv stemmen, zodat er een mooi gevarieerde lijst komt.
Iedereen is vrij om zich aan te melden. Alle rassen en leeftijden zijn welkom! Aanmelden gaat via PB.
Boktnaam:
Naam:
Naam hond:
Ras:
Leeftijd:
Bijzonderheden
Dit is een beetje het idee wat ik bij de meeting heb. Ik hoop dat tegen die tijd de heide er wat mooier uit ziet. De foto's hierboven zijn van vanmiddag.
Moodboard:

Aanmelden:
Wil je je graag aanmelden? Stuur dan een PB met het lijstje dat bij de fotografen of modellen staat.
Aanmelden kan tot en met zaterdag 16 april tot 20.00 uur.
Ik hoop op een boel aanmeldingen en een gezellige meeting!

Groeten Simone.