Bokkers omgeving Groningen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MRM25

Bokkers omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 20:34

Hoi allemaal!

Vanochtend wilde ik eigenlijk reageren op het vergelijkbare topic, maar helaas liep die op iets anders uit. Vandaar dat ik nu zelf maar een topic open!

Afgelopen week ben ik van Utrecht naar Groningen (stad) verhuist. Ik ken wel een aantal mensen die hier wonen, maar nog niet erg veel. Daarom zou ik graag wat meer mensen willen leren kennen hier!

Iets over mij: Marion, 25 jaar, pas afgestudeerd dierenarts en vorige week begonnen aan mijn eerste baan!
Verder ben ik uiteraard gek op paarden (mn ijslanders), en houd ik van wandelen, schaatsen, fotograferen en ben ik zo nu en dan wat creatief bezig met tekenen en haken. Ik ben ook van plan om een sport te gaan doen hier, maar ik ben er nog niet uit wat :p

Zijn er bokkers in (omgeving) Groningen die het leuk vinden om binnenkort eens gezellig ergens te gaan eten, biosje te pakken etc.?
Laatst bijgewerkt door MRM25 op 11-03-16 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Bakkers omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:35

Bakker bart. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:35

Ik kom niet uit Groningen, maar moest wel gniffelen om de topictitel. Je zoekt specifiek bakkende bokkers, of... :D

MRM25

Re: Bakkers omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-16 20:37

Haha, stomme telefoon :') ik zal hem even aanpassen :D

Anoniem

Re: Bokkers omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:38

Volgens mij heeft bokker WinSel ook een soortegelijk topic. :j
Zij komt hier vast ook wel even langs.

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:51

Hoi :wave: Welkom in Groningen!!

Ik ben Isabel, 29 en ik woon in een dorpje heel dicht bij Groningen. Mijn paard is mijn grootste hobby, verder vind ik lezen leuk en thee leuten met vriendinnen etc.

Ik weet wel welk topic jij bedoelt, die zag ik ook voorbij komen.

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 18:27

Dankjewel! En leuk, mooi paardje heb je!

CarolienV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 20:41

Wat leuk!
Ik woon in een dorpje vlakbij de stad, denk zo'n 10-15 km er vandaan.
Ik heb een paard, een IJslander! Dus als je eens mee wilt... Ook andere dingen ben ik wel voor in.

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 20:46

Hoi!
Leuk dat je in Groningen bent komen wonen.
Op dit moment zit ik in de trein van Utrecht-Groningen, hoe toevallig haha.
Ik woon ook in Groningen, ik ben 21 jaar en doe de opleiding paardenhouderij management niv 4.
Ik zie dat je afgestudeerd bent voor dierenarts, mijn paard is kreupel. Meeten? Hahha grapje hoor!
Keertje wat drinken lijkt me hartstikke gezellig! Lekker terrasje pakken in de stad!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 20:56

Ha Marion! :wave: Ook al is mijn huidige bijrijder er nu nog, je bent welkom voor een ritje met Sæunn hoor! :j

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 20:58

Ik woon op een half uurtje van Groningen. Als je schaatsen leuk vind kun je misschien trainen bij Kardinge?

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:05

Dan ben ik heel benieuwd waar je werkt (mag in pb) want ik werk bij 2 da-praktijken in Groningen hihi. Mag in pb, hoeft niet natuurlijk!

Ben zelf bijna 25 (overmorgen *\%/* ). Wil opzich wel meeten, maar ben sociaal gezien niet de beste hahaha

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:23

Marion_ schreef:
Dankjewel! En leuk, mooi paardje heb je!

Thnx het is een leukerd! Ik ben ook wel in voor een terrasje pakken :j hoe bevalt je nieuwe baan? Werk je als veearts of met kleine dieren?

romysch22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:38

Hey. Ik volgde dat andere topic ook maar dat werd idd niks.
Ook ik woon in Groningen (stad), word volgende maand 24.
Vind je het leuk in Groningen?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 18:12

:wave: Ik woon in Winschoten, telt dat ook? Ik ben 24
Heb zelf ook al een meeting topic gemaakt vorig jaar, maar ook dat liep op niks uit. Misschien deze ronde beter :D

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 18:49

Wat leuk, zoveel reacties!! Misschien leuk om met een groepje wat te gaan drinken/eten?

CarolienV schreef:
Wat leuk!
Ik woon in een dorpje vlakbij de stad, denk zo'n 10-15 km er vandaan.
Ik heb een paard, een IJslander! Dus als je eens mee wilt... Ook andere dingen ben ik wel voor in.

Leuk, ik ga graag eens mee! :)

Sunshinee schreef:
Hoi!
Leuk dat je in Groningen bent komen wonen.
Op dit moment zit ik in de trein van Utrecht-Groningen, hoe toevallig haha.
Ik woon ook in Groningen, ik ben 21 jaar en doe de opleiding paardenhouderij management niv 4.
Ik zie dat je afgestudeerd bent voor dierenarts, mijn paard is kreupel. Meeten? Hahha grapje hoor!
Keertje wat drinken lijkt me hartstikke gezellig! Lekker terrasje pakken in de stad!

Haha, ik denk dat ik je niet heel erg kan helpen.. ik ben afgestudeerd in de richting gezelschapsdieren (huisdieren) ;) Mijn kennis van de paardengeneeskunde is maar beperkt :p Maar een terrasje pakken oid lijkt me heel gezellig!

Imre schreef:
Ha Marion! :wave: Ook al is mijn huidige bijrijder er nu nog, je bent welkom voor een ritje met Sæunn hoor! :j

Jaa leuk! Ik zal je binnenkort eens pb-en voor een afspraak!

SumSum schreef:
Ik woon op een half uurtje van Groningen. Als je schaatsen leuk vind kun je misschien trainen bij Kardinge?

Ja daar had ik inderdaad al naar gekeken, alleen de groepslessen lopen van het najaar tot nu ongeveer, maar ben wel van plan hier volgend jaar mee te starten :)

Leffroi schreef:
Dan ben ik heel benieuwd waar je werkt (mag in pb) want ik werk bij 2 da-praktijken in Groningen hihi. Mag in pb, hoeft niet natuurlijk!

Ben zelf bijna 25 (overmorgen *\%/* ). Wil opzich wel meeten, maar ben sociaal gezien niet de beste hahaha

Ik werk in Drenthe, niet in Groningen haha. Maar mag binnenkort misschien op gesprek bij een praktijk in Groningen voor wat extra uurtjes (in Drenthe is maar 20u/w), daar zal ik je even over pb-en ;)

yza1987 schreef:
Thnx het is een leukerd! Ik ben ook wel in voor een terrasje pakken :j hoe bevalt je nieuwe baan? Werk je als veearts of met kleine dieren?

Mijn nieuwe baan bevalt heel goed! Het is een niet al te grote praktijk en vrij rustig/ruim ingepland, dus kan mooi ingewerkt worden zo :) Ik werk met huisdieren!

romysch22 schreef:
Hey. Ik volgde dat andere topic ook maar dat werd idd niks.
Ook ik woon in Groningen (stad), word volgende maand 24.
Vind je het leuk in Groningen?

Ja, Groningen is heel leuk! Ik woon hier nu nog maar net een weekje, maar mijn zus heeft hier 3 jaar gewoond, dus kende de stad gelukkig al wel een beetje :) Wel een stukje kleiner dan Utrecht, maar wel heel gezellig!

antje_vip schreef:
:wave: Ik woon in Winschoten, telt dat ook? Ik ben 24
Heb zelf ook al een meeting topic gemaakt vorig jaar, maar ook dat liep op niks uit. Misschien deze ronde beter :D

Hihi ja hoor, Winschoten telt ook ;) Jammer dat die op niets uit liep, nu hopelijk wel! :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 18:58

:wave: Ik woon in de stad en pony een aantal km onder de stad!

Ik ben (helaas) vaste klant bij Van Stad tot Wad met mijn ratjes, maar er zijn natuurlijk meer dierenartsen, dus dat zou wel erg toevallig zijn. :P Gelukkig al een hele tijd niet meer geweest, even heeeeel hard afkloppen.

Lijkt me leuk om eens te meeten, maar ik denk dat ik aansluit waar ik kan! Ik vind zelf namelijk altijd dat ik het erg druk heb :+

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 22:03

hey wat leuk
mijn naam is Sandra woon ook in Groningen
heb een 3 jarige tinker merrie aan huis staan,
ook heb ik een dierenopvang in Groningen.

Afbeelding

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 22:10

Ik woon niet in Groningen maar ik studeer er wel (HBO Commerciële economie, Hanze :D), ben er dus elke dag en Groningen is ook helemaal mijn ding :D
Mijn vriend woont in Winschoten, dus ik vind dat ik min of meer, half, in Groningen woon :Y)
Ik zou opzich ook best wel eens met een groepje iets willen doen in Groningen! Alleen sociaal gezien ook niet een topper en ben iets jonger dan jullie :+
Laatst bijgewerkt door _Nynke op 15-03-16 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 22:11

Ik woon in Wildervank. 24 jaar :))

Lijkt me leuk om iets te doen

DGL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 22:22

Hoi! Ik vind nog steeds dat ik 'nog maar net' in Groningen woon, maar ik zit hier alweer een half jaar. 26 en afgelopen zomer afgestudeerd in Amsterdam en naar Groningen gekomen voor de baan van mijn vriend. Ik wil graag promoveren maar het is vooralsnog wel lastig om ertussen te komen hier op het UMCG. Dus werk ik nu part-time bij een wijnwinkel en ernaast geef ik hier en daar rijles/grondwerkles.
Gek ineens, als je studeert gaat nieuwe mensen ontmoeten als vanzelf, maar als je daar uit bent kost het toch wel wat meer moeite. Wel heb ik het hier erg naar mijn zin, en mijn paardje heeft ook lekker de ruimte, die staat bij Yde (Drenthe). Afgelopen zondag nog heerlijk buiten gereden! :D

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 22:54

Dgl grondwerk aan huis?

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 17:47

Eventjes een tijdje stil geweest :o
Maar het lijkt me nog steeds leuk om iets te doen met een groepje!
Ik denk dat met zijn allen ergens eten ofzo het makkelijkst/leukst is? Andere suggesties zijn ook welkom!

Ik heb vast een datumplanner aangemaakt voor de mensen die geïnteresseerd zijn :) (heb voor nu eind april/mei er in gezet)

http://doodle.com/poll/vndvr585ifvhen7v

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:00

Lijkt me ook :)

Ik heb m ingevuld :)

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:03

Ik heb hem ook ingevuld. Ik heb ergens in april nog een weekenddienst, maar weet zo niet welke zaterdag. Verder heb ik al in geen jaren gebowld, dus voor wie dat niet te cliché vind :')