Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarolienV schreef:Wat leuk!
Ik woon in een dorpje vlakbij de stad, denk zo'n 10-15 km er vandaan.
Ik heb een paard, een IJslander! Dus als je eens mee wilt... Ook andere dingen ben ik wel voor in.
Sunshinee schreef:Hoi!
Leuk dat je in Groningen bent komen wonen.
Op dit moment zit ik in de trein van Utrecht-Groningen, hoe toevallig haha.
Ik woon ook in Groningen, ik ben 21 jaar en doe de opleiding paardenhouderij management niv 4.
Ik zie dat je afgestudeerd bent voor dierenarts, mijn paard is kreupel. Meeten? Hahha grapje hoor!
Keertje wat drinken lijkt me hartstikke gezellig! Lekker terrasje pakken in de stad!
Imre schreef:Ha Marion!Ook al is mijn huidige bijrijder er nu nog, je bent welkom voor een ritje met Sæunn hoor!
SumSum schreef:Ik woon op een half uurtje van Groningen. Als je schaatsen leuk vind kun je misschien trainen bij Kardinge?
Leffroi schreef:Dan ben ik heel benieuwd waar je werkt (mag in pb) want ik werk bij 2 da-praktijken in Groningen hihi. Mag in pb, hoeft niet natuurlijk!
Ben zelf bijna 25 (overmorgen). Wil opzich wel meeten, maar ben sociaal gezien niet de beste hahaha
yza1987 schreef:Thnx het is een leukerd! Ik ben ook wel in voor een terrasje pakkenhoe bevalt je nieuwe baan? Werk je als veearts of met kleine dieren?
romysch22 schreef:Hey. Ik volgde dat andere topic ook maar dat werd idd niks.
Ook ik woon in Groningen (stad), word volgende maand 24.
Vind je het leuk in Groningen?
antje_vip schreef:Ik woon in Winschoten, telt dat ook? Ik ben 24
Heb zelf ook al een meeting topic gemaakt vorig jaar, maar ook dat liep op niks uit. Misschien deze ronde beter