Het leek me leuk om een fotomeeting te organiseren in het Sint-Annabos op linkeroever, het is best een mooie locatie ondanks dat ie pal naast 't stad ligt. En goed bereikbaar.
http://reddemiddenvijver.be/bedreigde-natuur-op-linkeroever/bedreigde-natuur-sint-annabos/
Ik ben opzoek naar modellen en fotografen, zelf doe ik mee als model.
Data
Volgende data hebben mijn voorkeur, je mag zelf ook nog suggesties geven.
ZO 5 juni
ZO 3 juli
ZO 10 juli
ZO 17 juli
ZA 23 juli
Het besluit of de meeting wel of niet doorgaat op de datum zal worden genomen door mij, en ik zal dit uiterlijk 1 dag van te voren doen. Het liefste 2 dagen van te voren zodat iedereen ruim op tijd weet of het doorgaat. Maar dit kan ik niet garanderen i.v.m. weersverwachtingen
Thema:
Ik heb nog geen thema of specifieke rassen voor ogen, suggesties zijn steeds welkom!
Met de omgeving kunnen we veel kanten uit, we hebben bos, een brede open 'galop' baan, dan is er ook nog een dijk waarmee je leuke foto's kan maken. Echter moet je wel rekening houden dat we normaal niet van de ruiterpaden afmogen, doe je dit toch is dit eigen risico.
Heb je tijd en zin om mee te gaan? Geef je dan hieronder op en vul onderstaand lijstje in:
Naam:
Kleding: (wat ben je bereid aan te trekken)
Naam paard:
Geslacht:
Bijzonderheden:
(minimaal 2 foto’s van paard en 1 van jezelf)
Modellen:
Opgave betekent niet automatisch garantie op deelname. Er kunnen 8 modellen mee gaan en de fotografen zullen de modellen kiezen door middel van stemmen (punten geven en de 8 modellen met de meeste punten mogen mee). De overige modellen komen op volgorde van puntentelling op een reservelijst te staan en bij afmelding van een model wordt deze plek opgevuld door het eerstvolgende reservemodel. Let op dat 1 modelplaats al bezet is door mezelf.
Fotografen
Er gaan 8 fotografen mee. Heb je zin om mee te gaan? Vul dan onderstaand lijstje volledig in.
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/Facebookpagina:
Heb graag volgend thema/modellen:
Let op! Opgave is geen garantie voor deelname! Ik kies zelf de fotografen uit en houd hierbij rekening met een gevarieerde groep. De fotografen die niet uitgekozen worden komen op volgorde van aanmelding op een reservelijst. Valt er een fotograaf uit, dan wordt deze plek opgevuld met de eerstvolgende fotograaf op de reservelijst.
Houd rekening met...
- Fotografen geven géén gratis foto's/bestanden weg aan modellen.
- Per model worden er minimaal 4 en maximaal 10 foto's op webformaat geleverd voorzien van een logo.
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat!
De geselecteerde modellen en fotografen krijgen de informatie over het verzamelpunt, tijden, etc. allemaal via pb.
De fotografen en modellen kunnen zich opgeven tem 30 april. Ik zal intussen zorgen voor duidelijkere foto's van de omgeving.
Enkele foto's van de plaats delict een paar jaar geleden: