Ik vond dat er wat weinig honden fotomeetings hier in de buurt op het forum stonden en daarom wil ik graag een hondenfotomeeting organiseren.
Ik zat te denken aan een goede locatie en bedacht me ineens dat ik ongeveer 2 jaar geleden met mijn eigen hond naar een fotomeeting was geweest in Vuren, de foto's terugkijkend ben ik tot de conclusie gekomen dat het een erg mooie en afwisselende locatie is en wordt dit dan ook de locatie van deze fotomeeting!
Adres: Waaldijk 29, Vuren (vlakbij Fort Vuren)
Datum: 15 mei (is Pinksterdag, mocht dit een te groot probleem zijn voor de meeste mensen kan het eventueel verplaatst worden naar de week erna)
Opzet:
Ik wil in totaal 8 fotografen en 8 modellen mee laten gaan.
De modellen zullen gekozen worden (bij meer dan 8 aanmeldingen) om een zo gevarieerd mogelijke lijst te creëren.
De fotografen gaan mee op volgorde van aanmelding.
Alle hondenrassen zijn toegestaan, kruisingen ook!
De modellen worden gesplitst in 2 groepen van 4, een ochtend en middaggroep.
Bij aanmelding kan een voorkeur voor groep worden aangegeven (modellen)
Er zullen portretfoto's en actiefoto's worden gemaakt, eigen ideeën of thema's zijn ook zeker welkom!
Aanmelden:
Modellen kunnen zich aanmelden door een pb te sturen of in het topic te reageren met de volgende informatie:
Boktnaam:
Naam:
Naam hond:
Ras hond:
Bijzonderheden:
Foto's (max.2):
Fotografen kunnen zich aanmelden door een pb te sturen of in het topic te reageren met de volgende informatie:
Boktnaam:
Naam:
Website:
Facebook:
Ik zal via fb ook in een aantal groepen een oproepje doen voor modellen/fotografen. Hierdoor zal ik ook facebookgroep aanmaken voor deze fotomeeting zodat ook de mensen zonder bokt alles goed kunnen bijhouden.
Link naar de facebookgroep komt later in dit topic te staan.
Hopelijk is er veel animo voor deze meeting!