Het plan is tot nu toe Een bezoekje aan de 1000poot in Wijk en Aalburg Een lunch/ hightea/ oid om lekker te kletsen over onze nieuwe aankopen en natuurlijk heel veel te ruiken.
Misschien . weet het nog niet zeker. Want heb de 12e ook al een bokt meeting en ligt aan mijn portemonnee
Bella123
Geplaatst: 01-02-16 22:41
Lijkt me leuk, maar denk er nog even over na. Ben normaal niet zo vd meetings Zou ik evt ook een andere waxmelt liefhebber die geen bokker is mee mogen nemen?
Lijkt me leuk, maar denk er nog even over na. Ben normaal niet zo vd meetings Zou ik evt ook een andere waxmelt liefhebber die geen bokker is mee mogen nemen?
Daar ben je vrij in toch lijkt me?
Ik weet het ook niet niet. Net reactie geplaatst in andere topic. Ik ga sowieso naar de 1000poot, die afspraak staat al met Annemarie. Maar weet niet of ik al dat andere ga doen. Gok van niet, sorry.
Maarrr als ik daar natuurlijk een bokker herken ben ik heus wel in voor een praatje .
Dit lijkt mij super leuk Alleen een probleem bij mij is vervoer. Zou alleen kunnen komen als ik met iemand mee kan rijden. Maar zo te zien komt bijna iedereen uit het zuiden.
Voor de avonturiers: België, achterop de motor is mogelijk
Anoniem
Geplaatst: 20-02-16 18:48
Ik zou eigenlijk ook wel graag mee willen, maar heb geen eigen vervoer. Hoop dat er iemand is met wie ik mee kan rijden, lijkt me erg gezellig namelijk!! Ik woon in de buurt van Meppel.
Banyu
Geplaatst: 20-02-16 19:28
DeMolenhoek schreef:
Voor de avonturiers: België, achterop de motor is mogelijk
Oh ik wil als het kan graag met iemand meerijden vanuit Alkmaar -Amsterdam -Zaandam ofzo... Dus als iemand ervoor op staat...? MariekeB zal ik jou een pb doen?