Hallo Bokkers!
Op Zondag 17 April wil ik een meeting met paarden organiseren. De meeting word gehouden op de Soesterduinen aan de Beaufortlaan in Soest.
De meeting heeft als thema "All Natural". Dit betekent dat ik modellen zoek die met hun paard iets doen in de trant van Natural Horsemanship, Vrijheidsdressuur etc. Bitloos is geen must, wel een pré. Het mooiste is natuurlijk tuigloos, maar bijvoorbeeld een touwhalster geeft ook een mooie beeld van vrijheid.
Je kunt je ook verkleden als bijvoorbeeld indiaan of in sprookjesstijl.
Voor de meeting zijn 7 plekken op de fotografenlijst vrij (met mij dus 8 fotografen) en 8 plekken op de modellenlijst. De meeting zal een ochtend en een middagdeel bevatten.
We beginnen om 10:00 en zullen rond 15:00 klaar zijn.
De fotografenplekken zijn al vergeven onderling in het fotoclubje, iedereen die zich nog aanmeld zal op snelheid van aanmelden op de reservelijst gezet worden. Reserves zijn altijd belangrijk!
Voor de Soesterduinen is een penning verplicht. Deze zijn te huur bij een lokale manege en zal ik regelen. Deze kosten €7,50 per stuk, de meeting kost voor de modellen dus €3,75. Dit bedrag dient vooraf aan de meeting overgemaakt te worden op mijn rekening. Informatie hierover volgt later via PB.
AANMELDEN
Om je aan te melden voor deze meeting, stuur je mij een PB met de volgende informatie:
Fotografen:
- Boktnaam
- Naam
- Website
Modellen:
Vul bij bijzonderheden in waarom jij binnen het thema past.
- Boktnaam
- Naam
- Voorkeur ochtend/middag
- Akkoord penning
- Naam paard
- Ras
- Bijzonderheden
- 3 à 4 foto's van je paard (minimaal 1 van het hoofd en 1 van het hele lichaam)
Aanmelden is mogelijk t/m 29 Februari 20:00. Op dat moment sluiten de aanmeldingen en zal elke volgende aanmelding automatisch op de reservelijst komen. De fotografen hebben dan t/m 10 maart om te stemmen op de modellen. Ik wil uiterlijk 17 maart de lijst online hebben inclusief PB's verzonden met alle belangrijke informatie.
Verder verwacht ik een actieve bijdrage van iedereen die mee wilt in dit topic. Zo heb ik meer zekerheid dat iedereen ook echt op komt dagen!
Laat de voorpret maar beginnen

Citaat:All Natural Fotomeeting
Datum: Zondag 17 April 2016
Tijd: 10:00 - 15:00
Penningen verplicht voor paarden, zie openingspost
Fotografen Op volgorde van aanmelden
- Marjoow || Marjolijn || Website & Facebook
- Lara || Lara || Website & Facebook
- Niobe || Lonneke || Website & Facebook
- Ilona || Ilona || Website & Facebook
- Bagheera_206 || Richard || *volgt*
- showteam || Leora || Website