Eerste keer mee naar een fotomeeting?
Lees dan eerst even dit topic door voor je besluit om je op te geven:
[FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts
De locatie wordt Hargen aan zee. We zullen voornamelijk in de duinen fotograferen en eventueel ook even op het strand als hier animo voor is.
Data
De datum wordt rond april, deze wordt gekozen doormiddel van een datumprikker.
Het besluit of de meeting wel of niet doorgaat op de datum zal worden genomen door mij, en ik zal dit uiterlijk 1 dag van te voren doen. Het liefste 2 dagen van te voren zodat iedereen ruim op tijd weet of het doorgaat. Maar dit kan ik niet garanderen i.v.m. weersverwachtingen
Wie zoeken wij?
Voor deze fotomeeting gaan er 8 fotografen en 6 tot 8 modellen mee. Voor de modellen is ervaring niet vereist maar je moet niet bang zijn om voor de camera te staan en te poseren.
Modellen:
Opgave betekent niet automatisch garantie op deelname. Er zullen 6 tot 8 modellen mee gaan en de fotografen zullen de modellen kiezen door middel van stemmen. De overige modellen komen op volgorde van puntentelling op een reservelijst te staan en bij afmelding van een model wordt deze plek opgevuld door het eerstvolgende reservemodel.
Aanmelden modellen:
Naam:
Boktnaam:
Leeftijd:
Ervaring:
minimaal 2 foto's:
Fotografen
De fotografen worden door de organisatie uitgekozen.
Aanmelden fotografen:
Naam:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Website/Facebookpagina:
Houd rekening met...
- Fotografen geven géén gratis foto's/bestanden weg aan modellen.
- Per model worden er minimaal 4 en maximaal 10 foto's op webformaat geleverd voorzien van een logo.
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat!
De geselecteerde modellen en fotografen krijgen de informatie over het verzamelpunt, tijden, etc. allemaal via pb. En allemaal ruim op tijd.
Als er nog vragen zijn kan je gerust een privé bericht sturen.