Stapmaatje Breda

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Angietje

Stapmaatje Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 19:01

Hoi hoi!

Misschien een vreemde vraag, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een leuk en gezellig stapmaatje omgeving Breda! *\o/*

Ik ben sinds een tijdje weer vrijgezel na een lange relatie en heb het stappen en uitgaan weer helemaal gevonden! Helaas hebben mijn vriendinnen bijna allemaal een relatie, krijgen baby's, settelen of hebben gewoon geen zin meer om op stap te gaan.
Allemaal begrijpelijk, maar ik ben juist weer helemaal into het stappen en vind het jammer dat ik vaak niemand mee krijg.

Nu was ik dus benieuwd of er hier op bokt nog leuke en gezellige dames zijn die het leuk vinden om samen te gaan stappen?
Ik woon zelf in Breda en ga dan ook eigenlijk altijd in Breda op stap. Maar voor festival / indoor feestjes ben ik ook altijd te porren.
Zelf ben ik 26 jaar, hou van een lekker drankje en een dansje en ben gewoon gezellig :D

Ik ben heel erg benieuwd naar de reacties! :)

Liefs Angela

Nies_

Re: Stapmaatje Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:11

Oh ja, lijkt me leuk. Ik heb eigenlijk gewoon lang geen zin gehad om op stap te gaan, maar zit nu toch regelmatig te balen dat er niemand mee wil. :))

Angietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 19:20

Wat leuk! :)
Je komt uit Bavel zie ik dus dat is lekker in de buurt!

Als je gaat, waar ga je dan meestal? Ook in Breda?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:26

LZP > BM

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:38

Gezellig! Ik woon in het centrum van Breda. Ik ga ook wekelijks stappen en als ik geen stage wel een aantal keer in de week. Lijkt me leuk om wat af te spreken :)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:40

Hi! Ik woon in Breda, en mis het stappen ook een beetje, ik loop namelijk stage. Die is echter over vier weken afgelopen :D

Leuk om eens wat mensen uit Breda op Bokt te zien!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:40

Jennifuur schreef:
Hi! Ik woon in Breda, en mis het stappen ook een beetje, ik loop namelijk stage. Die is echter over vier weken afgelopen :D

Die van mij is over 2,5 week afgelopen *\o/* Lekker om weer vrije tijd te hebben, ook al wat mijn stage heel erg leuk en leerzaam

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:50

Angietje schreef:

Ja, eigenlijk altijd Breda :j

Lekker dat jullie stage bijna klaar is. Zijn jullie daarna een paar weken vrij of moet je gelijk weer naar school?

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:51

Bij mij gaat een week later meteen m'n minor van start. Maar dat is lekker maar 3 dagen in de week. En natuurlijk eerst lekker carnaval vieren :):) Vieren jullie carnaval?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:51

vaaleriee schreef:
Jennifuur schreef:

Die van mij is over 2,5 week afgelopen *\o/* Lekker om weer vrije tijd te hebben, ook al wat mijn stage heel erg leuk en leerzaam

Aah fijn! Die van mij iets minder, ben blij als ik klaar ben haha.

Nies_ schreef:
Angietje schreef:

Ja, eigenlijk altijd Breda :j

Lekker dat jullie stage bijna klaar is. Zijn jullie daarna een paar weken vrij of moet je gelijk weer naar school?

Ik heb 1 februari een weekje les en dan carnavalsvakantie, wel aan toe :D

Waar in Breda gaan jullie meestal stappen?

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:54

Mijn vriend heeft een café in de binnenstad, S hots, dus daar ga ik altijd even een drankje doen maar ben meestal te vinden bij Dependance. En loop altijd even binnen bij Proost en Peddels

En jij zelf Jennifur?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:57

Oh die, wat leuk! Ik ben regelmatig in de Walkabout, Peddels ook wel eventjes en de Dikke en de Dunnen als mijn vrienden er heen willen. Het varieert wel een beetje!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:59

Ohh de dikke en de dunne, daar ben ik al lang niet geweest! Vond ik wel altijd leuk om even wat te drinken. Er zit nu ook een nieuwe kroeg, de Kater? Blijkt een soort van huiskamerkroeg te zijn.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:59

Ik pas me eigenlijk altijd aan de rest aan waar we heen gaan, mij maakt het zo heel veel niet uit. Het enige wat ik niet doe is in de rij gaan staan om een café in te mogen, dan ga ik wel naar de volgende O:)

Ik weet eigenlijk niet of ik vakantie heb met carnaval. Ben dan meestal wel gewoon in Bavel.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:02

Ik had gehoord dat dat een soort Ierse pub moest zijn? Volgens mijn broertje was het niet veel. Ik ga trouwens ook wel graag even een pint cider drinken bij o'mearas, maar dat is niet echt stappen met een dansje, meer in het café hangen en een praatje maken. :+

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:05

Nee in de rij staan doe ik ook niet, uitzondering als er vrienden binnen zijn en het daar zo naar hun zin hebben dat daar willen blijven. Dan offer ik me wel op (als het tenminste niet vriest of regent)

Oh serieus? Ik hoorde juist dat het een huiskamerkroeg zou zijn. Dan ga ik toch maar eens een kijkje nemen wat het nou precies is. Is o'mearas leuk Nies? Die zit toch daar in de straat van de Graanbeurs? Ierse pubs trekken me nooit zo maar toch schijnt het altijd wel gezellig te zijn.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:08

Als ik op google de naam intik is het inderdaad het huiskamer idee. Dan zal mijn broertje wel hebben zitten slapen daar :D

Ja, ik vind het altijd wel gezellig. Maar wat ik al zei, als je echt wil stappen en dansen moet je er niet zijn. Hij zit inderdaad in die straat, maar dan nog voorbij de kerk.
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 07-01-16 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:09

Nies_ schreef:
Als ik op google de naam intik is het inderdaad het huiskamer idee. Dan zal mijn broertje wel hebben zitten slapen daar :D

Ja, ik vind het altijd wel gezellig. Maar wat ik al zei, als je echt wil stappen en dansen moet je er niet zijn.

Haha die had misschien al wat biertjes op :')

Angietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 13:56

Leuk leuk leuk!
Ik ben eigenlijk altijd in Proost te vinden. Peddels en dependance ook!

Dikke kwam ik "vroeger" altijd toen ik 15-16 was :D

We kunnen er onderhand al een kleine boktmeeting van maken hahaha!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 15:01

Toen ging ik altijd naar Walkabout. Was natuurlijk heel cool dat we daar binnen kwamen :')

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 15:07

Nies_ schreef:
Toen ging ik altijd naar Walkabout. Was natuurlijk heel cool dat we daar binnen kwamen :')

Haha ja daar was ik ook vaak te vinden :') Daar hoef ik nu écht niet meer naar binnen

Conquesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 15:08

Vinden jullie het goed als ik me hier ook meld? :o Ik woon nog niet in Breda maar ben wel bezig met het zoeken naar een woonruimte in Breda! Heb al een appartementje op het oog :)
Vind het echt een superleuke stad met leuke mensen en het zou leuk zijn als ik al wat mensen leer kennen! Heb zelf in Breda een vriendin wonen, misschien lijkt het haar ook wel leuk om een keer te meeten omdat ze nog niet zoveel mensen in Breda kent.

Angietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 15:45

Natuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Gezellig :D

Waar ergens in Breda heb je een appartementje op t oog?

Conquesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:44

Wil het liefst zo dicht mogelijk bij het centrum, wordt natuurlijk een beetje lastig om iets betaalbaars te vinden maar hoop dat ik iets leuks tegenkom. Heb nu een appartement op het oog buiten het centrum, in Ginneken de baronielaan :)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:49

vaaleriee schreef:
Nies_ schreef:

Haha ja daar was ik ook vaak te vinden :') Daar hoef ik nu écht niet meer naar binnen

Nee, ik ook niet. Die moeten we gewoon als jeugdsentiment houden :')