Foto van het Hoge bergse Bos
Voor het overzicht maar voor de 3e keer alweer een topic geopend, hopelijk kan de meeting deze keer dan echt eens doorgaan!
Zoals de titel al aangeeft zijn koudbloeden de enige paarden die toegestaan zijn op deze meeting, kruisingen zijn ook toegestaan!
Locatie: Bergse Bos in Rotterdam. Ik twijfel alleen wel nog tussen het lage bergse bos of het hoge bergse bos. Suggesties zijn welkom!
Datum: Ik zat te denken aan de maanden april/mei, datum kunnen we met z'n allen wel uitkomen
Toegestane rassen:
Haflinger, Fjord, Shire, Belgisch + Nederlands trekpaard, IJslander, Tinker, Ardenner, Schwarzwalder Fuchs, Merens, Fell Pony, Percheron, Noriker, Shetlander
We beginnen met een schone start wat betekent dat ik niet de lijst van de vorige keer aanhoudt want dat was een beetje een zooitje geworden met afmeldingen etc. Iedereen kan zich dus weer gewoon aanmelden. Fotografen worden geloot door mij zodat ook de mensen die zich water later aanmelden gewoon een kans maken. De modellen worden gekozen door de fotografen. Er gaan in totaal 8 fotografen en 8 modellen mee
Aanmelden:
Aanmelden kan in het topic of via pb, lijstje graag niet zelf quoten!
Wil je je aanmelden als fotograaf, vul dan het onderstaande formulietje in:
Boktnaam:
Naam:
Website/facebook:
Ervaring:
Wil je je aanmelden als model, vul dan het onderstaande formuliertje in:
Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Ras:
Bijzonderheden:
Foto's (max 2):
Hopelijk is het deze keer wel raak met het weer en hebben we een succesvole meeting!