Na een succes in Augustus, komt er voor volgend jaar een deel 2 aan. Dit keer zal de meeting alleen in juni vallen.
Dit komt omdat de zon dan 1 uur langer blijft, en dit is voor ons erg makkelijk en zo hebben we de tijd.
Datum: Weekend van 17,18 en 19 juni.
Tijd: 18:00/18:15 verzamelen en 19:00 beginnen op het strand.
Net zoals dit jaar worden de fotografen gekozen door mij en gepland op een dag. Je mag wel je voorkeur geven qua dag. Maar mocht je 1 dag kunnen zal ik daar wel rekening mee houden.
De modellen worden gekozen door de fotografen, hun mogen een voorkeur geven van 3 paarden die ze het liefst mee willen nemen.
Ook met de modellen word rekening gehouden als je maar 1 dag kan. Dus hier hoef je geen zorgen om te maken.
Aangezien we maar kort de tijd hebben om prachtige foto's te maken. Neem ik maar 4 tot 5 modellen mee en 4 tot 5 fotografen.
Fotografen mogen altijd meer zijn, maar voor modellen heb ik een max
Info fotografen
- Je geeft duidelijk aan als je maar 1 dag met aanmelden
- Mocht je meerdere dagen willen, kan dit altijd geregeld worden
- Je levert minimaal 5 foto's per model af binnen 2 maanden.
- Het zou leuk zijn als je na de meeting wat foto's showt in de topic
- Er worden geen grote formaten zomaar weg gegeven.
Info Modellen
- Je geeft duidelijk aan als je maar 1 dag kan aanmelden.
- Mocht je meerdere dagen kunnen, dan kies ik een datum uit.
- Zorg voor een schoon paard en schoon tuig.
- Neem voor zekerheid een extra persoon mee die je zou kunnen helpen.
- Het zou leuk zijn als je na de meeting een topic maakt.
Aanmelden fotograaf
Lijkt het je nu erg leuk om je aan te melden voor de meeting? Dat kan altijd!
Je mag een mailtje sturen naar fotomeetingbokt@hotmail.com met een duidelijke onderwerp zonsondergang hoek van holland.
Staat dit er niet, kan het zijn dat ik je mailtje niet lees en je dus ook niet in de topic kan neer zetten.
Naam bokt | Combinatie ( body + lens ) | Welke dag(en) | website/facebook
Aanmelden model
Lijkt het je nu erg leuk om je aan te melden voor de meeting? Dat kan altijd!
Je mag een mailtje sturen naar fotomeetingbokt@hotmail.com met een duidelijke onderwerp zonsondergang hoek van holland.
Staat dit er niet, kan het zin dat ik je mailtje niet lees en je dus ook niet in de topic kan neer zetten.
Naam bokt | Naam + Naam paard | extra dingen | Welke dag(en) | 2 foto's.