Omdat het toch al bij vele flink kriebelt om komend voorjaar weer aan fotomeetings mee te doen in België, heb ik besloten om ook een fotomeeting te organiseren. Hiervoor zijn we op zoek naar leuke paarden. Een thema uitwerken is natuurlijk ook altijd leuk, maar niet verplicht!

De fotomeeting zal doorgaan op de heides van Averbode bos. Dit is gelegen in België, ter hoogte van Scherpenheuvel-zichem/Tessenderlo/Laakdal, mooi tussen antwerpen en limburgen in dus!
Adres en plannetje ivm parkeren volgen later.
Data
De fotomeeting zal bij voorkeur doorgaan mei/juni 2016. Ik zat zelf te denken aan volgende data. Het lijkt me het fijnst om één van de vroegste data te nemen, gezien we dan nog behoorlijk wat reserves hebben mocht het slecht weer worden die dag.
- zondag 22 mei 2016
- zondag 29 mei 2016
- zondag 5 juni 2016
- zondag 12 juni 2016
Deze datums zijn zo gekozen dat we met de andere 2 fotomeetings die reeds georganiseerd zijn niet overlappen.
Modellen
Er mogen die dag 6 modellen mee, welke gekozen worden door de fotografen, dmv een puntentelling. De rest komt op volgorde van aantal punten op een reservelijst terecht en heeft toch nog kans op een plekje mocht er iemand onverwacht wegvallen.
We zijn op zoek naar aansprekende paarden of pony’s met veel uitstraling, die bij voorkeur los kunnen tussen prikpaaltjes. Past jouw viervoeter binnen deze beschrijving? Meld je dan gauw aan, door via PB onderstaand lijstje in te vullen en door te sturen naar mij:
Naam paard:
Naam eigenaar:
Geslacht:
Bijzonderheden:
Voorkeur voor- of namiddag:
Twee duidelijke foto’s:
Fotografen
Er mogen 6 fotografen mee,dit zal gaan op volgorde van aanmelden. Fotografen mogen zich eveneens aanmelden via PB dmv onderstaand lijstje:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Website:
Planning
Hieronder vind je de algemene planning terug voor de dag zelf.

Na de meeting krijgen de fotografen 1 maand de tijd om de foto’s na te bewerken en op klein formaat met logo op de website te plaatsen. Elk model krijgt per fotograaf 5-10 foto’s (dus in totaal 30-60 foto’s). Deze kunnen achteraf indien gewenst ook nabesteld worden bij desbetreffende fotograaf voor afgesproken prijs.
Tekst met dank aan billionache

Ikzelf wil graag mee als model, indien ik niet gekozen wordt zal ik meegaan als 7e fotograaf, maar ik hoop natuurlijk dat ik gekozen wordt al model.