Lees eerst de OP goed door, voordat je je aanmeldt!
In December wil ik graag een fotomeeting organiseren met als thema extreme make-up. Hiervoor ben ik opzoek naar modellen en fotografen. Ik ga zelf mee als model. Als er iemand is die mee wilt helpen met de organisatie, dan vind ik dat wel leuk
Inschrijvingen voor modellen en fotografen sluit op zaterdag 14 November. Opgeven als MUA kan dan nog wel. Zondag 15 november maak ik de fotografen bekend.
MUA
Ook wil ik graag een MUA, dus als je suggesties hebt (of zelf een MUA bent!) laat het dan even weten Als je je opgeeft, bedenk dan dus ook dat je waarschijnlijk een kleine bijdrage zult moeten doen voor de MUA, behalve als we iemand kunnen vinden die het gratis doet.
De locatie zal ergens rondom Gorinchem/Leerdam zijn. Als je suggesties hebt voor de locatie, laat het even weten. Uiteraard kunnen we iets uitwijken van locatie, bijvoorbeeld meer richting Utrecht of juist richting Breda. Hier kunnen we eventueel nog over stemmen.
Datum
Zodra er genoeg animo is, zal ik een datum prikker maken. De datum wordt waarschijnlijk op een zondag, aangezien ik meestal moet werken op zaterdag. Dit staat echter nog niet vast, dus als je nooit kan op zondag, kan je je altijd opgeven! Allicht wordt het wel een zaterdag.
Voorbeelden van wat ik bedoel:

Zoals je ziet zijn het dus vooral portret foto’s, maar het zou een beetje saai worden als we alleen maar dit soort foto’s hebben. Ik wil dus ook duo’s (bv 2 contrasten oid, donkere make up vs witte/lichte) en fotografen bedenk wat leuks We moeten dus ook nog even kijken wat voor kleding stijl we erbij nemen, color blocking of juist iets wat niet zo opvalt, zodat je make-up nog opvallender is. Ook gekleurd haar of pruiken zijn gaaf!
Dit vind ik wel gaaf qua kleding:

Fotografen
Ik kies de fotografen uit, ik wil een groepje waarin zowel ervaren als minder ervaren fotografen zitten dus je hoeft niet te twijfelen als je bang bent dat je te weinig ervaring hebt. Ik wil graag 4 fotografen (en 4 modellen) mee.
Opgeven via PB!
Wil je je opgeven als fotograaf, vul dan dit lijstje in:
Boktnaam:
Naam:
Ervaring:
Website/Facebookpagina (als je geen site oid hebt, stuur dan een paar voorbeeld foto’s):
Modellen
Ik ga zelf mee als model, daarnaast wil ik dus nog 3 andere modellen. Ik wil de fotografen laten stemmen over de modellen.
Opgeven via PB!
Wil je je opgeven als model, vul dan dit lijstje in:
Boktnaam:
Naam:
Ervaring:
Ideeën qua make up en kleding (of pinterest board):
2 á 3 Foto’s en evt portfolio site:
Voor de modellen is het misschien wel handig om make up remover en een washandje mee te nemen, mocht je nog terug moeten met het OV, dan zie je er in elk geval niet zo raar uit :’)
Citaat:Fotografen:
Citaat:Modellen:
Boktnaam: mingming
Naam: Helene
Ervaring: 2x fotomeeting
Ideeën qua make up en kleding (of pinterest board): zie OP![]()
2 á 3 Foto's en evt portfolio site:
http://nl.tinypic.com/r/2vi5b7m/9
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2qxcd8g&s=8#.VjTyGjaFNMs