Ik vroeg me af of er animo is voor een fotomeeting met kind en paard. Het is misschien wat lastig qua tijd (stilzitten voor de kindjes

Waar ik aan zat te denken was een kind (tot een jaar of 12, ouder kan evt. in overleg) met leuke pony! Ik zag laatst ook ergens in een topic dat iemand zijn/haar shetlander aanbood om samen met een kindje op de foto te gaan. Het gaat vooral om het idee!
Als locatie had ik Terhorsterzand in gedachte omdat ik het graag in Groningen/Drenthe wou houden. Andere ideeën zijn altijd toegestaan.
Ik ben vooral benieuwd of er animo voor is, het lijkt mij namelijk een ontzettend leuk idee. Datum komt later dus nog in overleg. Ik weet nog niet precies hoe ik het wil doen qua organisatie. Misschien wel om de beurt een model laten komen en die met meerdere fotografen fotograferen i.v.m. geduld, maar dit kan het beste besloten worden in overleg met ouder(s).
Isabelle (op bokt IsaCalixa) wou mij een beetje helpenmet organiseren etc., maar heeft het ook erg druk. Dus hulp is altijd welkom!

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden en of jullie denken dat het haalbaar is. Modellen is denk ik vooral belangrijk. Dit is dus een beetje wat ik in gedachten had: