Ik zie het steeds vaker voorbij komen en wil het nu dan toch eindelijk eens zelf gaan doen, een fotoshoot met kleurpoeder ! Tijdens de shoot word gebruikt gemaakt van het 'Holi poeder' uit India. Ik zal dan ook de poeder bestellen.

Waar?
De locatie is nog niet bekend, dit wil ik namelijk bespreken met de fotografen samen. Het is in ieder geval wel in Noord-Brabant. Het zou evt. bij mij thuis hier in de polder kunnen. Dit lijkt mij wel makkelijk met betrekking tot het omkleden, visagie en dergelijke. Maar ik ben benieuwd naar jullie ideeën !
Wanneer?
De meeting zal plaatsvinden op zaterdag 17 oktober. Mochten weinig mensen kunnen, kan er altijd afgeweken worden naar een andere datum.
Wie?
Ik wil de groep redelijk klein houding ivm. de kosten die verbonden zijn aan de kleurpoeder. Ik ben nog opzoek naar 4 modellen en 3 fotografen. (dus 4 incl mijzelf) Modellen dienen wel ervaring te hebben, het is namelijk niet gemakkelijk om met kleurpoeder te shooten ! Met 1 zakje kleurpoeder a 100 gram kan je ong. 2 keer een shot nemen. Iedere fotograaf krijgt 20 zakjes welke hij/zij zelf kan verdelen onder de modellen. (Het is dus handig om een extra persoon mee te nemen welke de poeder kan gooien)
Kosten
De kosten bedragen voor zowel de fotografen als de modellen 9 euro. Dit zijn de kosten voor de poeder. (Normaal is 1 zakje a 100 gram al 2 euro) Ik hoop een visagiste te vinden welke graag voor haar portfolio komt. Mocht ik echt niemand kunnen vinden zijn deze kosten voor mij.

LET OP !
Voor de fotografen
Houd er rekening mee dat je apparatuur en je kleding ook onder de poeder kunnen zitten na afloop van de shoot, dit is er makkelijk vanaf te poetsen!
Voor de modellen
Houd er rekening mee dat je zelf geheel onder de poeder komt te zitten, zo kan je je haren 2 keer moeten wassen voordat de poeder eruit is. Ook geld dit voor je kleding, en kijk vooral uit met witte kleding. Dit is zeker het mooiste icm de poeder maar is er lastig uit te krijgen.
Aanmelden
Jezelf aanmelden kan door een mailtje te sturen naar info@sunci.nl met als onderwerp Kleurpoeder meeting
Fotografen schreef:Boktnaam:
Naam:
Website:
Ervaring:
Voorkeur locatie ?:
Modellen schreef:Boktnaam:
Naam:
Ervaring:
Voorkeur locatie ?:
Foto's: