Ooit gedroomd van gave foto's van jou en je paard, dan is dit de kans om je op te geven. In het weekend van 8 tot 9 augustus, wil ik graag 2 dagen op het strand zijn om onder anderen portfolio dingen te schieten. Nu zit ik echt al 2 maanden met het idee om een zon's ondergang meeting te plannen. Maar elke keer is het weer zo bagger. Mocht het dit weekend van 8 en 9 augustus niet lukken, zullen we kijken naar het weekend van 22 tot 23 augustus. Hou er rekening mee mocht je, je willen aanmelden.
Iedereen mag zich aanmelden, dit keer heb ik geen regels waar modellen/fotografen zich aan moeten houden. Ik wil graag dit keer mensen de kans geven om dit idee samen met mij uit te kunnen werken. Wel worden de modellen/fotografen gekozen. Maar voor de fotografen ga ik proberen verschillende mensen te kiezen.
Aangezien we pas om 7 uur het strand op kunnen. Neem ik maar 4/5 modellen en nog 4/5 fotografen mee ( Mij er al bijgerekend ). Dan hebben we eigenlijk nog lang de tijd en kunnen we genoeg idee uitwerken natuurlijk. Het is natuurlijk wel leuk als we foto's hebben hebben met het gouden uur. Ik zal tegen die tijd even de getijden opzoeken hoelaat de zon onder gaat. Hier kom ik dan nog op terug!
Mocht je nu zo iets hebben, dit lijkt mij erg leuk. Aarzal dan niet, en meld je aan door een email te sturen naar fotomeetingbokt@hotmail.com. Na je aanmelden zal je een email terug krijgen als bevestiging van je aanmelden voor deze meeting. Als fotograaf kan je, je aanmelden door dit lijstje in te vullen Naam bokt | Naam | Fotografie naam | appratuur | website | 8 en/of 9 augustus. // Aanmelden als model kan door dit lijstje in te vullen Naam bokt | naam & naam paard | Wat kunnen jullie allemaal ? | Wat zou je willen doen op deze avond ? | 8 en/of 9 augustus | foto
Ik zal zelf de lijst proberen elke dag bij te houden. En hoop dat er veel mensen interesse in deze meeting hebben!