(H) Hondenmeeting @ Stiphoutse bossen 26 juli

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Voorkeur datum

Zaterdag 25 juli
2 (40%)
Zondag 26 juli
3 (60%)

Totaal aantal stemmen: 5

Amberr09

(H) Hondenmeeting @ Stiphoutse bossen 26 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 23:28

HONDENMEETING Stiphoutse bossen

Data: zondag 26 juli

Wat kan je verwachten?

Samen met kyra1995 organiseer ik deze hondenmeeting om fotografen de kans te bieden hun portfolio uit te breiden en de hondeneigenaren mooie foto's van hun trouwe viervoeter te krijgen!

In het gebied waar de meeting wordt gehouden is een heide en een waterplas aanwezig. Hier willen we aan het eind gebruik van maken voor waterfoto's.

Wat is de bedoeling?
Er zullen in totaal 8 fotografen en 8 modellen meegaan. De fotografen zullen in koppels van 2 fotograferen. Dit betekend dat de modellen worden gesplitst in een ochtend en een middaggroep. We zullen elke groep beginnen met portretfoto's van de hond en eventueel met baasje. (Ideeën zijn natuurlijk altijd welkom betreft de foto's)
Nadat elk model bij alle fotografen is geweest zullen de honden één voor één of indien mogelijk met meerdere tegelijk in actie worden gefotografeerd.

Fotografen: De fotografen worden op basis van aanmelding gekozen. Aanmelden kan in dit topic aan de hand van onderstaand lijstje: (gelieve geen pb's)

Fotografen: Boktnaam // Naam // Voorkeur datum // Foto // Link naar website

Modellen: Ook de modellen worden gekozen op basis van aanmelding. Zorg ervoor dat je model er tijdens de shoot netjes verzorgd uit ziet. De voorkeur gaat uit naar honden die los kunnen, mocht dit zo zijn graag even aangeven bij de aanmelding!
Opgeven kan aan de hand van dit lijstje:

Modellen: Boktnaam // Naam // Naam hond // Ras hond // Bijzonderheden // Voorkeur datum + ochtend of middag // 2 goede foto's

Reserves: De reserves worden ook bijgehouden, als er iemand toch niet kan mag de eerst volgende mee! Dit geld voor de fotografen en de modellen.

De definitieve datum: De definitieve datum zal gekozen worden aan de hand van de meeste modellen en fotografen die beschikbaar zijn.

Het streven is om de planning een week van tevoren klaar te hebben, zodat er geen onduidelijkheden zullen ontstaan.

Wij hopen op een succesvolle meeting!

Fotografen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Modellen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 10-07-15 22:12, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: locatie aangepast

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 00:06

De Strabrechtse Heide is best wel een groot gebied. Waar precies had je in gedachte? Dit in verband met toegankelijkheid. Waar parkeren?

Verder mogen honden in een groot gedeelte officieel niet loslopen. In het Leenderbos mogen ze los op de Molenheide. Is toch wel belangrijk. Er zal die dag maar net een boswachter lopen die iedereen een boete geeft....

http://www.staatsbosbeheer.nl/natuurgeb ... kelijkheid

Amberr09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 08:53

Dankjewel Heike voor deze informatie!
We hebben besloten om de fotomeeting daarom in de STIPHOUTSE BOSSEN te houden.
Helaas kan ik de OP en titel niet meer veranderen. Dus hoop dat dit voor iedereen op deze manier duidelijk is.

VivaLasDivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:13

Heej,

Wat een leuk idee. Ik wil me graag aanmelden.
Mijn gegevens:
Boktnaam: VivaLasDivas
Naam: Christel
Naam hond: IL Sogno
Ras: Rhodesian Ridgeback
Stamboom: Kisangani
Bijzonderheden: IL Sogno is een hele lieve hond, afwachtend naar vreemde maar kent ze je eenmaal dan is het je beste vriendin.
Voorkeur datum: zondag 26 juli (middag)

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door VivaLasDivas op 18-06-15 09:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:19

Omdat het laatst ook niet heel erg vorderde met fotografen en modellen wil ik me aanmelden, daar waar plaatsen nodig zijn. Liefst met mijn honden, maar mocht er een gebrek zijn aan fotografen wil ik dat ook doen.

Als fotograaf:
Lynn85 // Lynn // 26 juli (25 juli zou ik enkel in van 11.00 - 15.00 kunnen) // https://welshcorgicardigan.wordpress.com/
AfbeeldingLH_Groot-9317 copy by Lynn Hertogs, on Flickr
AfbeeldingMM Meta-7149 by Lynn Hertogs, on Flickr

Ik kan ook mijn 2 Welsh corgi cardigans meebrengen, en een vriendin eventueel met haar honden (was in de eerste meeting ook aangemeld met boerenfox en galgo)

Modellen:
Lynn85 // Lynn // Hester & Carwyn // Welsh Corgi Cardigan // kunnen beide los, enkel met de reu moet ik oppassen met intacte reuen // 26 juli middag - 25 juli (11.00 - 15.00)
Hester
AfbeeldingMM Meta-7209 by Lynn Hertogs, on Flickr
Carwyn
AfbeeldingMM Meta-7214 by Lynn Hertogs, on Flickr

Amberr09

Re: (H) Hondenmeeting @ Strabrechtse Heide 25 of 26 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 09:35

Super leuk dat jullie mee willen doen! Ik en Kyra doen zelf mee als fotograaf.

Lynn dan zet ik jou als reserve bij de fotografen, goed? Je mag sowieso mee als model namelijk (afhankelijk van de dag), gaat op basis van aanmelding.

Heb je ook een boktnaam van je vriendin? Of andere gegevens (mag via pb), dan zet ik als zij een van beide datums kan haar er ook bij!

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:38

Helemaal prima Amber.
Ik vraag even na of ze die dagen zou kunnen en dan stuur ik je de gegevens door.

lovecuarzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 10:07

wil mij eventueel wel aanmelden als fotograaf

of met mijn hond ( akita )

Afbeelding

helaas heeft mijn puppy dan nog geen spuiten gehad anders had ik nog een kruising pomeriaantje in de aanbieding

Amberr09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 10:19

Leuk lovecuarzo! Waar gaat je voorkeur naar uit fotograaf of model? Graag je keuze in het lijstje in vullen of anders beiden! (in verband met voorkeur datum)

lovecuarzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 10:26

fotografen:
Boktnaam: lovecuarzo // Naam: MG Fotografie // Voorkeur datum: allebei http://mgfotografie1.wix.com/mg-fotografie

Modellen:
// Naam hond: Dodge // Ras hond: Akita // Bijzonderheden: veel geduld hebben voor de foto's // Voorkeur datum + ochtend of middag: beide ( liefst ochtend ligt er aan hoelaat deze begint.. // 2 goede foto's : foto hierboven :)

maakt mij niet uit waar ik voor mee ga, als jullie genoeg modellen vinden ga ik wel mee als alleen fotograaf.. kan eventueel wel mijn moeder of vriend regelen maar ik moet de hond zelf mee terug nemen ( kan alleen in mijn auto)

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 10:30

Ik moet heel even kijken en kan pas vanavond of morgen foto's hier neer zette maar ik heb wel interesse als fotograaf als ik kan. Laat t morgen definitief weten.

Amberr09

Re: (H) Hondenmeeting @ Stiphoutse bossen 25 of 26 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 10:33

Is goed xoranlover, leuk! Daar zal ik dan rekening mee houden!

En leuk lovecuarzo, zet ik je even bij beiden neer en dan kijken we even waar het meeste behoefte aan is!

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:22

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:33

Ow wat jammer, precies in mij werk weekend anders had ik me wel willen opgeven met mijn pup.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:54

Stiphoutse bossen. Dat is mijn geboortedorp. Ik wil wel meedoen. Dan breng ik meteen een bezoek aan mijn ouders. Ik kan dus beide dagen.

Ik denk dat je de heide bedoelt. Het is daar meestal wel erg druk. En het vennetje in het midden is in de zomer meestal opgedroogd. De zandvlakte bij het voetbalveld is ook makkelijk te bereiken. Veel parkeerplek en een klein stukje verderop ligt een heel mooi vennetje. Maar misschien dat je tegen die tijd even kunt kijken wat je de mooiste plek vind.

Officieel zijn de vennetjes trouwens verboden voor honden. Maar heb er nog nooit problemen mee gehad. O:)

Naam/Boktnaam: Heike- neem wel een toestel mee maar ben geen fotograaf. Dus alleen model!
Naam hond: Kenji- kan los
Ras: Shiba Inu
Voorkeur: alleen smiddags.

Afbeelding

Afbeelding

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 22:04

kyra1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 22:08

Wat grappig al die bekende mensen! En al heel leuk dat er zo veel verschillende modellen zijn!

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 23:17

Ohja vergeten. Voorkeursdag de zondag

Amberr09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 23:40

Wat een leuke reacties en diversiteit aan modellen! Ik ga morgen even een overzichtje van de fotografen en modellen tot nu toe maken. Hoogstwaarschijnlijk zal de meeting dan op zondag 26 juli gehouden worden gezien de voorkeursdagen van iedereen. Even de rest van de aanmeldingen nog af wachten. :)

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 00:07

Amberr09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 12:29

Op basis van de aanmeldingen is besloten de fotomeeting te houden op ZONDAG 26 JULI. Tot nu toe kan iedereen dan, dus dat is mooi :)

Even een overzichtje van de aanmeldingen:
Fotografen
1. Amberr09
2. Kyra1995
3. Lovecuarzo (of model)
4. Xoranlover
5. Callychanel
6. Squawk

Modellen
Ochtend:
1. Lovecuarzo

Middag:
1. VivaLasDivas met haar Rhodesian Ridgeback
2. Lynn85 met haar 2 Welsh Corgi Cardigans
3. Tamara met boerenfox en galgo
4. Heike met haar Shiba Inu

We zijn nog vooral op zoek naar ochtendmodellen en 2 fotografen. De ochtend zal rond 10 of 11 uur zijn.
De middag afhankelijk daarvan rond 12.30 of 13.30

Lynn85 : Ik heb Tamara bij de middaggroep gezet, maar weet niet wat haar voorkeur is? Als het kan dit nog even doorgeven!

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 12:40

Inderdaad, Tamara en ik zouden graag samen komen (als ze niet moet werken toch).

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 10:46

Amberr09

Re: (H) Hondenmeeting @ Stiphoutse bossen 26 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 20:42

Fotografen
1. Amberr09
2. Kyra1995
3. Lovecuarzo (of model)
4. Xoranlover
5. Callychanel
6. Squawk
7. xloveskanjer
8. Sylvia de Laat

Modellen
Ochtend:
1. Lovecuarzo
2. Amberr09 met ierse setter x schotse collie
3.
4.

Middag:
1. VivaLasDivas met haar Rhodesian Ridgeback
2. Lynn85 met haar 2 Welsh Corgi Cardigans
3. Tamara met boerenfox en galgo
4. Heike met haar Shiba Inu

Gezien het aantal aanmeldingen zal ik mijn eigen hondje ierse setter x schotse collie van 1jaar en 3maanden ook meenemen.

Foto volgt!

We zijn dus nog op zoek naar 1 fotograaf en 2 modellen (voor de ochtend)

Als je om wat voor reden toch niet kan gelieve het max. een week van tevoren aan te geven, zodat we nog een vervanger kunnen regelen!
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in :)

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:35