Elin (Bokker LOVESUSHI) en ik speelden al een tijd met het idee om een meeting te organiseren samen. Nu is daar weinig bijzonders aan, een meeting organiseren is kinderspel met het mooie internet tegenwoordig, maar we willen met deze meeting graag wat bijzonders neerzetten.
Wat willen we organiseren:
Een mooie (zonsondergangs)meeting in het altijd mooie (althans, als ik er ben schijnt altijd de zon

Aanmelden staat uiteraard vrij voor iedereen, zowel modellen als fotografen, jong en oud, ervaren of onervaren.
De fotografen zullen worden uitgekozen door Elin & mij.
De modellen zullen vervolgens door alle fotografen gezamenlijk gekozen worden.
Omdat het in de zomerperiode ook 's avonds drukker kan zijn op het strand, vragen wij iedereen rekening te houden met je medestrandgangers. Dat de paarden om 19:00 het strand op mogen betekent niet dat het strand dan enkel en alleen van ons als forumgangers is; eerlijk zullen we alles delen natuurlijk

Aanmelden van fotografen & modellen alleen via pb zodat het overzichtelijk blijft in de lijst

Fotografen graag de volgende lijst invullen;
Naam:
Leeftijd:
Ervaring/evt Website/portfolio:
Voorkeur voor datum: 19-25-26 juli
Modellen graag de volgende lijst invullen;
Naam pony/paard:
Leeftijd pony/paard:
Bijzonderheden pony/paard:
Voorkeur datum: 19-25-26 juli
Ik wil uiterlijk 24 juni samen met Elin de fotografen uitkiezen, zodat we ruim de tijd hebben om de modellen uit te kiezen met de 4 fotografen!
In geval van noodweer (ik roep wel heel stoer dat in Ouddorp altijd de zon schijnt, maar ach je weet het nooit

Ik ben erg benieuwd en hoop op een hoop mooie aanmeldingen en een mooie avondmeeting natuurlijk