Ik wil graag een fotomeeting op het Balloërveld organiseren!

Ik ben opzoek naar 5 paarden en 5 fotografen. Waarschijnlijk wordt het per paard een half uur fotograferen. Eventueel los, maar ik weet niet of het daar mogelijk is. Anders is een longeerlijn ook nog altijd mogelijk! Als losgooien, binnen paaltjes uiteraard, een mogelijkheid is, wil ik misschien wel met verschillende rondes gaan werken. Hiermee bedoel ik dus: eerst verschillende rondes portret, vervolgens rijden en als laatste los. Dit staat dus allemaal nog niet vast! Misschien wil ik ook wel gaan werken met een ochtend en middaggroep. Dit is allemaal nog afwachten dus. Het is voor mij de eerste keer dat ik een fotomeeting organiseer, dus tips zijn altijd welkom!
Wat: Fotomeeting Paarden (en/of pony's).
Waar: Balloërveld, Balloo, Drenthe.
Wanneer: 15 augustus! Deze datum staat voor alsnog vast.
Modellen:
Graag aanmelden in het topic. Ik ben opzoek naar verschillende paarden. Dus niet alleen maar haflingers of shetlanders. Het zou leuk zijn als je paard VD kan, bijzondere kleuren heeft of lange manen. Noem maar op! Je mag je altijd aanmelden aangezien selectie op basis van stemmen gaat en niet op volgorde van aanmelden!
Er is geen algemeen thema, maar men mag zeker in thema komen.
Graag dit lijstje invullen in een eigen bericht:
- Boktnaam:
- Naam:
- Naam paard:
- Ras:
- Niveau, bijzonderheden:
- Hoofd en standfoto, evt. rijfoto:
Fotografen:
Graag aanmelden in het topic. Selectie op basis van aanmelding en beschikbaarheid en gaat dus op volgorde van aanmelden! Foto's worden geleverd op klein formaat met logo. Nabestellen volgens tarieven van de fotograaf zelf.
Graag dit lijstje invullen in eigen bericht:
- Boktnaam:
- Naam:
- Fotografienaam:
- Site/portfolio:
-----
Voor de paardeneigenaren: niets moet, alles mag. Maar zorg ervoor dat jij en het paard er representatief uit zien voor de meeting. Een longeerlijn is misschien sowieso handig om mee te nemen!
Voor de fotografen: ook voor jullie moet het een leuke dag worden. Denk eraan dat je de dag van te voren je accu's oplaadt en alles klaarlegt, zodat je niks vergeet!
Als laatste houd ik het 'recht' de meeting af te blazen bij (te) slecht weer. Dit zal tot 24 uur van te voren bekend worden gemaakt.
Hier volgen nog twee foto's van het gebied: