Dit is het topic!
Hierbij een moodboard om beeld te geven bij het idee

Wanneer: 7 juni in het gouden uur
Waar: wordt morgen uitgezocht (strand of bos)
De bedoeling:
De meeting is bedoelt om de portfolio's aan te vullen en er iets gezelligs van te maken. Het is dus de bedoeling dat de modellen, de fotografen en de visagistes wat aan de meeting zullen hebben. Zoals beschreven staat ga ik dus opzoek naar twee visagistes, die haar en make-up zullen doen. Hiernaast zal het een kleinschalige meeting worden met maximaal 3 paarden, 3 modellen en 6 fotografen.
Belangrijk
Het gaat om een meeting met paarden en mensen. Dit betekend dat de begeleiders van de paarden zich wel als model op mogen geven, maar dat dit niet betekend dat ze sowieso als model uitgekozen worden. Als begeleider van het paard heb je wel voorrang als model. Het kan dus zijn dat je met je paard komt, maar dat er een ander model bij komt. Hiernaast zullen de portretten vooral gaan om foto's met model en paard. Als je als begeleider van je paard ook foto's wil van alleen je paard is dat zeker te regelen, maar dit is niet het doel van de meeting.
Fotografen:
Er zal plaats zijn voor maximaal 6 fotografen en deze zullen op dinsdag door mij worden gekozen. Hierbij let ik op de ervaring en stijl van de fotografen. Er zullen maximaal 3 ervaren fotografen uitgekozen worden maximaal 2 wat minder ervaren fotografen, zodat iedereen kans maakt om mee te doen. De rest van de fotografen zullen op de reserve lijst komen te staan en deze zal worden gemaakt doormiddel van een loting. De fotografen zullen werken in koppels van 2, waarbij er een ervaren fotograaf en een minder ervaren fotograaf gekoppeld worden. Zo kan de minder ervaren fotograaf ook leren van de ervaren fotograaf.
Fotografen kunnen zich inschrijven doormiddel van een pb, in deze pb moet het onderstaande lijstje zijn ingevuld. Aanmeldingen in het topic zonder pb zullen worden genegeerd, om een duidelijk overzicht te behouden.
Boktnaam - Naam - Apparatuur - Ervaring - Website/Facebook/Portfolio
Paarden:
Er zullen maximaal 3 paarden mee kunnen. Deze zullen gekozen worden door de fotografen. De rest van de paarden zullen door middel van loting op de reserve lijst komen te staan. Qua paarden ben ik opzoek naar schimmels, helemaal witte paarden, PRE's en paarden met veel behang. Wat belangrijk is is dat deze paarden rustig zijn en ook andere mensen op hun rug dulden. Hiernaast zoek ik paarden die ook de zee in kunnen, mits de meeting aan het strand wordt georganiseerd. Evenals wordt de voorkeur gegeven aan paarden die vrijheidsdressuur kunnen. Het eerst is een vereist, maar de twee andere zijn voorkeuren.
Paarden kunnen zich inschrijven doormiddel van een pb, in deze pb moet het onderstaande lijstje zijn ingevuld. Aanmeldingen in het topic zonder pb zullen worden genegeerd, om een duidelijk overzicht te behouden.
Boktnaam - Naam - Naam paard - Ras - bijzondere eigenschappen: bijv. vrijheidsdressuur of tuig - Foto's (Max. 2)
Modellen:
Er zullen 2 tot 3 modellen mee kunnen. Deze zullen worden uitgekozen door de fotografen. De rest van de modellen zullen door middel van loting op de reserve lijst komen te staan. De voorkeur wordt gegeven aan modellen die al eerder een fotoshoot gedaan hebben en dus enige ervaring hebben. Hiernaast zullen de modellen zelf voor een jurk moeten zorgen (liefst lange jurk met sleep).
Modellen kunnen zich inschrijven doormiddel van een pb, in deze pb moet het onderstaande lijstje zijn ingevuld. Aanmeldingen in het topic zonder pb zullen worden genegeerd, om een duidelijk overzicht te behouden.
Boktnaam - Naam - Ervaring - Portfolio
Extra:
- De paarden/pony’s horen netjes te zijn en ook schoon tuig te hebben.
- Fotografen moeten minstens 5 en maximal 15 foto’s inleveren per model en alle foto’s moeten bunnen 1
maand ingeleverd zijn. Mocht dit niet lukken moet dit van tevorden gemeld worden.
- Nabestellen volgens de tarieven van de fotograaf zelf.
Citaat:Fotografen:
- Phiep - Philippine - Canon 70d met 55-250 mm f4 - Niet heel ervaren - https://www.facebook.com/CreatingMomentsFotografie
-
Paarden:
-
-
Modellen:
-
-
Als er genoeg aanmeldingen zijn wil ik er misschien twee meetings van maken, deze zal dan op 14 juni vallen.