Hallo
Ik wil je vragen alles even goed door te lezen!
Ik en Suus (marcato) willen graag een fotomeeting voor kinderen organiseren!
De locatie wordt in het duin bij Johanna's Hof in Castricum. Wij gaan zelf binnenkort even kijken op de locatie en wat foto's maken zodat er al ideen opgedaan kunnen worden!
Ik heb hier een moodboard (deze wordt nog aan toegevoegd)
https://www.pinterest.com/brutusvandebe ... ermeeting/
Met deze meeting wil ik voor een zomerse sfeer gaan, met jurkjes, bloemenkransen etc. noem maar op!
Ook wil ik gaan werken met props (dus denk aan knuffels, schommels (zelf met bloemen gedecoreerd, balonnen, belleblaas etc.) Hieronder wat voorbeelden van wat voor props en wat voor ideen er zijn voor deze meeting!

Wij zoeken dus mensen die zich hier ook voor in zouden willen zetten, zowel fotografen als de modellen (althans ouders van haha) ook willen helpen zorgen voor props en het tot een succes brengen van de meeting!
Lijkt dit je wat en wil je je graag aanmelden? Meld je aan via PB bij mij! Ik hou de lijst even bij!
De fotografen zullen en de modellen zullen uiteindelijk worden geloot omdat ons dit wel zo eerlijk lijkt.
Er kunnen uiteindelijk 6 (5 want ik ga zelf ook fotograferen) fotografen mee. En 6 modellen, 2 keer een groepje van 3 en de fotografen zullen dus 2 tallen vormen.
Voor fotografen
Boktnaam:
Naam:
Fotografienaam:
Website/Facebook:
Ervaring:
Voor de modellen (modellen tot max 8 jaar)
Boktnaam:
Naam kind:
Leeftijd:
2 duidelijke foto's van het kind:
Eerder op meeting geweest?:
Evt. props of ideen:
Als je je kind als model opgeeft, let er dan wel op dat je daarmee toestemming geeft aan de fotografen om de foto's voor hun portfolio te gebruiken. Dus als je dat niet wilt, moet je je niet opgeven!
Aanmelden kan tot zondag 24 mei 20:00