Nadat ik vorig jaar 2 fotomeetings georganiseerd heb en dit erg goed beviel wil ik dit jaar opnieuw een fotomeeting organiseren.
Het idee
Het idee is een paarden meeting. Ik had in gedachte 8 modellen en 8 fotografen.
Ik zelf ben 1 van die fotografen en mijn 2 paarden zullen model staan.
De locatie is op een stal, ik heb toestemming dat er 2 á 3 modellen van buitenaf mogen komen.
Voor de overige modellen zal ik stalgenoten met een mooi/bijzonder paard gaan benaderen waarna de fotografen mogen kiezen tussen deze modellen. Een eventuele voorkeur voor een bepaald model mag je als fotograaf doorgeven zodat ik kan kijken of ik een model kan vinden wat in dit plaatje past.
Er zal een ochtend en een middag groep komen waarbij er 4 paarden in iedere groep zitten. De fotografen deel ik in in duo's.
We hebben de mogelijkheid tot het maken van portret foto's, losgooi foto's (materiaal voor het maken van een paddock kan geregeld worden) en rij foto's (deze worden in het land gemaakt).
Wanneer
De datum zal eind juni of begin juli worden. Dan zijn de bomen die de achtergrond vormen het mooist. De meeting zal op een zaterdag of zondag plaats vinden.
De mogelijke data zijn:
Zaterdag 27 juni
Zondag 28 juni
Zondag 5 juli
Zondag 12 juli
Voor wie
Deze meeting is bedoeld voor fotografen van ieder niveau. Wel is het een vereiste om een spiegelreflex tot je beschikking te hebben waar je mee overweg kunt.
De fotografen worden gekozen door mij, dit doe ik omdat ik het leuk vind als we een gevarieerde groep fotografen hebben zodat we iets van elkaar kunnen leren.
Wanneer de fotografen bekend zijn kiezen de fotografen de modellen.
De locatie is in vogelenzang (omgeving Haarlemmermeer). We hebben een groot weiland tot onze beschikking met een prachtige rustige achtergrond.
Het precieze adres word tegen die tijd doorgegeven aan de modellen en fotografen die mee gaan.
Enkele voorbeelden van de locatie:

Aanmelden
Lijkt je dit leuk, meld je dan aan! Aanmelden mag in dit topic of via PB.
Graag het onderstaande lijstje invullen.
Fotograaf:
boktnaam - naam - (beginner/gemiddeld/gevorderd) - 2 voorbeeldfoto's - eventueel website en/of facebook pagina
Model:
boktnaam - naam - naam paard - ras paard - 2 voorbeeldfoto's - eventuele bijzonderheden
Ik hoop dat we van deze meeting net zo'n succes kunnen maken als de meeting van vorig jaar!