Droom jij al heel lang van gave foto's van je paard als de zon ondergang, dan is dit je kans?
Ik wil een meeting organiseren in Noordwijk voor een zonsondergang, de datum komen we nog over uit. Maar zal vallen op een zaterdag in elk geval!
De fotografen worden gekozen door mij, en de modellen zullen gekozen worden door de gekozen fotografen.
Er zullen in totaal 5 fotografen en 5 modellen mee gaan, we gaan 1 op 1 werk namelijk deze meeting.
Afspraken en regels
Fotografen
- Wees optijd, mocht je in de file staan of heb je pech onderweg. Stuur dan even een berichtje, voor de tijd komt mijn nummer via pb binnen.
- Je hebt 1 maand de tijd om je foto's in te leveren, heb je vanwege prive omstandigheden dit niet kunnen redden, laat het even weten.
- Hou rekening met andere fotografen, met rijden proberen bij elkaar te zitten en niet voor elkaar gaan zitten!
- Mochten er nog vragen zijn, laat het dan even weten via een pb of zet een berichtje in de topic
Modellen
- Wees optijd, en zorg dat je paard in elk geval klaar staat om naar de locatie te lopen. Mocht je later komen, even berichtje sturen
- Zorg voor een schoon en verzorgd paard, neem eventueel baby doekjes mee bij de hand om dingetjes schoon te maken
- Zorg ook voor een schoon tuig voor je paard, neem ook een hengstenketting mee, dit is namelijk makkelijker weg te werken.
- Neem een extra persoon mee deze dag, die kan helpen met paard wakker te maken en eventueel bij schijnen van het reflectie scherm.
Aanmelden
Je kan je aanmelden door je aanmelden in de topic, ik zal dan de lijst namelijk quoten. aub niet zelf doen
Je kan je aammelden als fotograaf door :
Naam bokt - Naam fotografie - Waar werk je mee - Website
Je kan je aanmelden als model door :
Naam bokt - Naam paard - Ras - Tussen paaltjes? - foto
Einde
Hopelijk gaan mensen zich aanmelden, en word het hopelijk een gezellig meeting.
( Dit is mijn eerste keer op deze locatie, zou dus prettig zijn. Iemand die de locatie beetje weet