Ik zit al heel lang met dit gave idee in mijn hoofd, nu in samen werking met Rachelle van Rdlfoto fotografie gaan we dit super concept uitwerken. Er zullen naast ons nog 2 fotografen mee gaan, deze zullen gekozen worden door ons. Modellen worden gekozen door de fotografen, eventueel kan er in een fb pagina een oproep gezet worden en kunnen we daar ook wat modellen vandaan halen natuurlijk!
Deze meeting heeft als thema urban/fashion, denk dus hierbij aan gescheurde spijkerbroeken tot aan korte broekjes met panty's en gave shirtje. Mocht je eventueel mijn moadboard willen zien hierbij het linkje. [ Klik ]. Hierbij zitten ook wat make-up ideeen, die bij dit thema heel erg past.
Aanmelden als fotograaf kan tot 1 mei, en het aanmelden van modellen kan tot 15 mei. Locatie zal centraal Rotterdam zijn, over geschikte locaties zijn we nog aan het kijken.
Lijkt je dit concept erg leuk, meld je dan aan via fotomeetingbokt@hotmail.com door het onderwerk fashion/urban meeting.
naam bokt // naam // ervaring met modellen // website
Modellen aanmelden door :
naam bokt // naam // ervaring als model // portfolio
Hopelijk hebben jullie ook alvast super zin in, om dit concept uit te werken natuurlijk.