FOTOMEETING: Surae in Dorst 2 augustus 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kinaa

FOTOMEETING: Surae in Dorst 2 augustus 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 19:35

Dag lieve bokkers!!

2 augustus organiseren ik en mijn vriendin deze fotomeeting in Surae. *\o/*
Er is een meer, bos en en mooi "strand" aanwezig!
Daarom zoeken wij nog leuke modellen en fotografen!

Meer info:
Wanneer?
Datum: zondag 2 augustus 2014
Tijdstip: Voormiddag en namiddag. De specifieke planning volgt wanneer de modellen gekozen zijn!

Waar?
Parking: Schoorstraat Udenhout (adres), eenmaal in de Schoorstraat blijf je die straat volgen (is wel lang) en dan kom je aan een bos, links is parking en rechts is een restaurant/brasserie Bosch en Duin
Exacte locatie: eenmaal geparkeerd op de parking, neem je het wandelpad, je komt uit aan het strand!

Praktisch:
We zitten in een nationaal natuurgebied. Aan de parking is er eetgelegenheid. We verblijven een hele dag aan het meer dus zorg voor genoeg eten en drinken!

Wat wordt er van een model verwacht?
- Paard moet mooi gewassen/gepoetst zijn
- Ook jij zelf moet er goed uit zien (bv. kleurtje dat bij het setje van je paard past, geen slordige kleren,...)
- Paard moet er mooi uitzien (bv. setje, mooi halster,...)
- Bij lange manen, graag niet indotten of dergelijke ;)
- Alle speciale attributen mag je meebrengen! (bv. showhalster, horsebead,...)

Planning:
Voor elk model voorzien we een uur, je kunt zelf de volgorde van de fotoshoot kiezen. (Bv. Eerst losgooi, dan portret en dan rijden) Want sommige paarden zijn misschien te actief in een nieuwe omgeving en die gooi je misschien best eerst los... Prikpaaltjes zullen aanwezig zijn en hoog genoeg! Je moet niet de hele dag blijven, wanneer je uur om is mag terugkeren naar huis of nog wat gaan wandelen,... Je bent daarna dus helemaal vrij. De paarden die niet bang zijn van water, kunnen ook het water in! Wanneer er iets niet lukt van de onderdelen (bv. op een mini kun je niet rijden) gelieve dit op voorhand (bij de inschrijving) te vermelden! Ook graag erbij vermelden als je paard het water inkan indien je dit weet!

Prijs en foto's:
Meedoen aan de meeting is helemaal gratis, vervoer is natuurlijk wel voor eigen rekening. Achteraf krijg je de foto's op klein formaat en met de copyright van de fotograaf erop, de foto's kunt u dan ook bestellen in een groter formaat (naar keuze) en zonder copyright aan een schappelijk prijs!
De fotografen krijgen een maand tijd!

BELANGRIJK!
Deze meeting is ook te vinden op FACEBOOK!
Als u Facebook heeft, u gelieve daar aan te melden! :)
https://www.facebook.com/groups/832288083510885/

Hopelijk tot dan!! *-:) :j

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kinaa op 31-03-15 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:42

Ik wil me graag aanmelden als fotograaf. Maar is het dan 1 op 1 groep of aantal fotografen op 1 model? Is het niet makkelijker 4 modellen in de ochtend en 4 in de middag. Dan neem je 8 fotografen Mee.

Heb me in elk geval aangemeld, maar kon het berich niet bewerken op de een of andere manier
Laatst bijgewerkt door DShots op 31-03-15 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:42

Ik heb mij net via facebook aangemeld.. Durf alleen nog niet met zekerheid te zeggen of ik die datum kan omdat we nog geen vakantie geboekt hebben

Kinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 19:48

Er zijn 6 fotografen en 6 modellen, 1 model per keer en dan met 6 fotografen tegelijk fotograferen :)

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:49

Kinaa schreef:
Er zijn 6 fotografen en 6 modellen, 1 model per keer en dan met 6 fotografen tegelijk fotograferen :)

Dan ga ik denk twijfelen.. ik zou juist 3 modellen in de ochtend en in de middag en dan 3 groepjes van 2 fotografen met elkaar.. hier een vb schema

Afbeelding

Kinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 19:56

Ik heb nog nooit zo een meeting meegedaan, dus durf het zo lijk nog niet doen :P

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:00

Hmm ik ben het wel eens met demi hoewel ik dat schema niet heel erg overzichtelijk vind eigenlijk..
Dit schema had ik een poosje terug voor een meeting opgesteld. Was wel met honden, maar misschien kan je een kijkje nemen bij topics van andere meeting?
Of vragen of iemand kan helpen die wel vaker op meetings is geweest.

Een meeting organiseren is leuk, maar wel een stukje meer werk dan dat het lijkt. Ook op de dag zelf ben je bezig met coördineren etc.
Afbeelding

twisietos

Re: FOTOMEETING: Surae in Dorst 2 augustus 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:04

Klopt het adres wel ik kom uit dorst maar surea is niet aan de schoorstraat

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:05

zal ik me opgeven? O:)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:07

Loraine1985 schreef:
zal ik me opgeven? O:)

Met Gaia? Mooi paard zeg <3 Mag je zeker doen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:09

Idd, met 6 fotografen tegelijk 1 model vastleggen is geen doen en gaat ook geen enkele fotograaf ja tegen zeggen. :o
De andere schema's zijn veel beter :j

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:09

Ik had me ook graag opgegeven, mits de setting inderdaad nog veranderd! Met 6 fotografen op één model werkt gewoon niet handig en je staat elkaar toch alleen maar in de weg. Mocht je hier wat aan hebben :D

Afbeelding

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:10

nou vooruit dan, zoveel fotomeetings hebben we nog niet gedaan... (zondag de 12e de eerste) hahaha...

En ik wil perse dat water in!! hahaha

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:13

Ik wil me graag als fotograaf aanmelden ovb

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:23

Ik wil mijn paard als model aan melden maar snap niet hoe dat ik dat moet doen via de FB pagina haha

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:26

Ohhh, mag ik mee als fotograaaaf? :D Net voor de tienmiljoenste keer uitgeloot, dus nu grijp ik m'n kans. :P

Kinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 20:45

Suuszels schreef:
Hmm ik ben het wel eens met demi hoewel ik dat schema niet heel erg overzichtelijk vind eigenlijk..
Dit schema had ik een poosje terug voor een meeting opgesteld. Was wel met honden, maar misschien kan je een kijkje nemen bij topics van andere meeting?

Een meeting organiseren is leuk, maar wel een stukje meer werk dan dat het lijkt. Ook op de dag zelf ben je bezig met coördineren etc.
[ [url=m/A4nruK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik weet wat een meeting inhoudt hoor! Heb al meerdere georganiseerd en altijd een succes geweest ;)
Maar niet de soort meeting die jullie willen daarom blijf ik ook bij dit soort :)
Toch bedankt voor de moeite *D

Kinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 20:48

Kady1 schreef:
Ik wil mijn paard als model aan melden maar snap niet hoe dat ik dat moet doen via de FB pagina haha

Heb je FB? Dan ga je een mapje aanmaken op die pagina met je paard als model :) (foto's en een uitleg)

Kinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 20:49

Bunn schreef:
Ohhh, mag ik mee als fotograaaaf? :D Net voor de tienmiljoenste keer uitgeloot, dus nu grijp ik m'n kans. :P

Ik zet je erbij! 1 juni worden de fotografen verloot :)

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:49

Kinaa schreef:
Suuszels schreef:

Ik weet wat een meeting inhoudt hoor! Heb al meerdere georganiseerd en altijd een succes geweest ;)
Maar niet de soort meeting die jullie willen daarom blijf ik ook bij dit soort :)

Dan ga ik niet mee doen. Dan organiseer ik zelf wel eentje dan!
6 fotografen op 1 model is beetje onhandig..
Laatst bijgewerkt door DShots op 31-03-15 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 20:51

Bunn schreef:

Ik zie dat je FB hebt, zet je je er zelf dan op of...?

Kinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 20:56

Loraine1985 schreef:
nou vooruit dan, zoveel fotomeetings hebben we nog niet gedaan... (zondag de 12e de eerste) hahaha...

En ik wil perse dat water in!! hahaha

Doe je het via FB?

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:59

Trouwens.. ik zal of hier de meeting organiseren of op fb. Het is beetje een zooitje zo..

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:03

Kinaa schreef:
Suuszels schreef:

Oh ik dacht dat het je eerste meeting was. Sorry, het is gewoon niet gebruikelijk. Het lijkt mij ook niet handig om met 6 tegelijk om een paard te gaan staan. Als je in groepen werkt heb je ook meer afwisseling in de foto's.
Ik denk er nog even over na, maar denk dat ik zo'n meeting niet zie zitten...

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:07

ik wil me graag opgeven als fotograaf als dat nog kan?