Daar is 'ie dan eindelijk hoor; de beloofde (spelletjes)meeting n.a.v. dit topic [LZP] Het 'get out of your comfort zone' topic! Dus, wil jij ook uit je comfortzone komen? Doe dan mee met deze meeting! Of als je het gewoon gezellig lijkt
Er kunnen ongeveer 5 mensen komen (zo groot is het huis niet
) Qua leeftijd lijkt het me wel fijn als het 18+ wordt, maar het is ook niet zo dat jonger helemaal niet mag ofzo. Ik wil alleen niet dat ik als 23-jarige zometeen het 'oudje' ben en met alleen maar 16-jarigen zit ofzo
Iedereen is verder welkom, maakt niet uit of je heel verlegen bent of juist heel aanwezig
Het leek mij handig om gewoon een klein lijstje met datums te maken, dan kun je aangeven wanneer je kunt. Ik heb maar gewoon vrij snelle datums gedaan, anders stel ik het toch weer uit
Maar mochten jullie allemaal niet kunnen, dan kan later altijd ook of op andere dagen
Citaat:Maandagavond 13 april
-SpeechLess
Zaterdag (middag of avond) 18 april
-SpeechLess (beiden)
Zondag (middag of avond)19 april
-SpeechLess (beiden)
Maandagavond 20 april
-SpeechLess
Zaterdag (middag of avond) 25 april
-SpeechLess (beiden)
Zondag (middag of avond) 26 april
-SpeechLess (beiden)
Nog even wat info over mijzelf:
Ik ben dus SpeechLess
Ik zet mijn naam liever niet hier ivm herkenning.. Ik ben 23 jaar, wonend in Wageningen. Studeerde hier, nu niet meer (ziekte; lang verhaal). Ik heb een vriend en een kat.Qua spelletjes heb ik het een en ander hier, maar mocht je nog een leuke hebben mag die natuurlijk altijd mee. Ik heb oa. ligretto, koehandel, rummicub, triominos, uno en take 5

Lijkt me gezellig!
Mag ik wel mee?