Nu de rit achter de rug is open ik maar gelijk het topic voor de volgdene rit.

Citaat:Een begeleide rit door bos en over hei, waarbij twee uur te paard wordt doorgebracht en een uur wordt gepauzeerd bij Boerderij Mossel. Bij de boerderij is paardenstalling aanwezig. Deze buitenrit kan ingepland worden voor beginnende-, half gevorderde- en gevorderde ruiters. De kosten van deze buitenrit bedragen 52,50 euro per persoon, exclusief consumpties (eten en drinken) in het restaurant.
* Het wordt de rit voor half gevorderde ruiters. Stap/draf/ galop op normaal tempo. Geen rengalop. Dus alle tijd om te genieten van de natuur om ons heen.
* Neem geld mee voor de consumpties in het restaurant!
* Cap en schoenen met hakje verplicht!
* Rijden in spijkerbroek of rijbroek is het handigst.
* Max gewicht van 100 kg!
* De paarden zijn western gereden en hebben allemaal een gas en rem. Ze zijn allemaal braaf en prima te rijden.

Ik wil een max van 12 ruiters aanhouden, reservelijst mag graag lang zijn want er wordt vaak afgemeld helaas. Sta je op de reservelijst en kan of wil je niet meer mee laat het weten, dan kan ik de lijst opschonen!! Staan er uiteindelijk nog maar 1 of 2 ruiters op de reservelijst dan kunnen die in overleg ook mee!!
Als je je opgeeft ga ik er vanuit dat je het financieel redt. Weet je dat niet zeker geef je dan niet op OF meld op tijd af. (minimaal 2 weken van tevoren)
Citaat:Lijst met ruiters die meegaan:
1. Bellatrix
2. Richard
3. Mandy
4. Soez
5. Sure_lee
6. Ynske
7. xLianneZorro
8. MarlonNaldo
9. Rebecca
10.Jinte
11. snoopydogy
12.
Citaat:Reservelijst:
1.
2.
3.
4.
5.
Heb je vragen? Stel ze hier of via PB.
We gaan er in juni een geweldige gezellige rit van maken!