ik hou mezelf nu al een tijdje bezig met fotografie en vond het wel eens tijd om de camera weg te halen van m'n eigen paarden en een fotomeeting te organiseren.
Algemene info:
de meeting word gehouden op de ginkelse heide, we verzamelen op de parkeerplaats tegenover juffrouw tok aan de Verlengde Arnhemseweg. als je vergenoeg naar achterloopt kom je op de grens tussen bos en heide dus dat lijkt me een leuk idee met een beetje achtergrond afwisseling. de datum is nog niet bekend maar het zal ergens op een weekend in juli vallen. er zal waarschijnlijk een poll gehouden worden over de datum. zorg er voor dat de model paarden/pony's en tuig schoon is en dat het paard/pony goed onder controle is. elke fotograaf zal 5 foto's van elk paard in het topic plaatsen en nabestellen zal via de fotograaf gaan. er zal waarschijnlijk een paddock zijn voor losgooi foto's, maar dat is geheel op eigen risico.
Modellen:
er staat al 1 paard vast dus er zijn nog 7 plaatsen vrij. er word gefotografeerd in twee groepen van 4, een ochtend en middag groep. de overige modellen zullen door de fotografen gekozen worden. aanmelden kan tot 1 juni daarna zullen de fotografen stemmen. er zal ook een reserve lijst zijn voor als er modellen niet kunnen.
Fotografen:
er zullen 8 fotografen mee gaan waaronder mijzelf dus er is dan nog ruimte voor 7 anderen.
Fotografen zullen gaan fotograferen in koppels van 2.
er word niet gelood, de eerste 7 die aanmelden gaan mee. er zal wel een reserve lijst zijn als er fotografen afvallen zal de eerste op de lijst zijn of haar plaats in nemen.
Aanmelden:
Modellen kunnen zich aanmelden via het onderstaand formuliertje.
Boktnaam:
Naam:
Naam paard/pony:
Ras:
Foto:
Extra info:
Fotografen kunnen zich aanmelden via het onderstaand formuliertje.
Boktnaam:
Naam:
Website of voorbeeldfoto:
De lijst:
aangemelde Modellen:
1. Jackyline / jacky / Jiske / Haflinger / http://nl.tinypic.com/r/2vazcj7/8 / Vast model, kwaadaardig gezwel aan d'r linker oog
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
reserve
9.
10.
etz
aangemelde Fotografen:
1. elle108030 / Lou-Elle / http://nl.tinypic.com/r/2vazcj7/8
2.
3.
5.
6.
7.
8.
reserve
9.
10.
etz
Deze lijst niet quoten, ik hou de lijst zelf bij!
dan is hier bij dit topic geopend. ik hoop dat er mensen zijn die mee willen, dan kunnen we er een gezellige dag van maken