Na heel veel enthousiasme en ideeën voor een fotomeeting, gaan we er nu toch echt voor! Een hele speciale fotomeeting belooft het te worden, anders dan de "normale" plaatjes

Moodboard
Het belangrijkste voor deze meeting:
https://www.pinterest.com/sharon6017/fotomeeting-sfeer/
Dit is het moodboard! Even je mailadres versturen en je kan toevoegen wat je wil

Wat voor meeting?
Met deze meeting is het dus de bedoeling dat we de kans krijgen om een serie unieke foto's te maken. De mogelijkheid om sfeer en gevoel vast te leggen op de foto.
Als je dit niet zou willen is het natuurlijk ook goed, het blijft jouw stijl en foto's

We kunnen natuurlijk richting western gaan, of meer een droomthema. Mij lijkt allebei door elkaar ook erg leuk!
Zelf zat ik te denken aan een dag- en zonsondergangsmeeting, dat we dus meerdere mogelijkheden van plaatjes schieten op één dag hebben. Tussendoor kunnen we natuurlijk een pauze houden of ergens gaan eten, mocht hier interesse voor zijn!
Wat voor modellen horen hier dan bij?
Het leukste is natuurlijk als we opzoek gaan naar 'unieke' modellen! Denk in deze richtingen:
-Arabiers met lange manen
-Tinkers met veel behang, bijvoorbeeld schimmels
-Schwarschwalder fusches
-Paints
-Quarter horses
-Andalusiërs
-Andere paarden met uitstraling (en het liefst lange manen)
-Cremello's, schimmels, gitzwarte paarden, bonte paarden, maanogen
Dus geen strak in pakke-wedstrijdpaarden, geen knotjes, geen ultra-nette optomingen, geen witte broeken en rijjasjes
WEL: Prachtige jurken, losse wilde manen, natuurlijke looks, schitterende uitstralingen, bloemen, western of show optomingen, vrijheidsdressuur, beschilderd met indiaanse tekeningen

Waar?
De meest gevraagde vraag tot nu toe zonder antwoord

Als jullie meewillen, stuur mij dan een PB met je woonplaats en de maximale tijd dat je zou willen reizen. Dan kijk ik naar een meet in the middle, verder kan iedereen mee overleggen wat jullie willen. De meet in the middle is alleen voor duidelijkheid

Wanneer?
Uh tja. Dat is een goeie.

Voor wie?
Als fotograaf behoor je in [HK] Hét Bokt Fotografen Topic #Deel 2! te zitten
De modellen wordt later na gevraagd in het niet besloten topic waarna er al meer bekend is, maar mocht je je nu al geïnteresseerd voelen is een PB meer dan welkom

Natuurlijk is het heeeel veel gevraagd, dit zijn dan ook alleen maar richtlijnen. Ik kijk uit naar jullie geweldige ideeën en veranderingen! Voel je vrij in alles

Ik kijk er nu al ontzettend naar uit, ik hoop dat het een onvergetelijke meeting gaat worden