[BESLOTEN]Meiden van het kleding topic goes wild

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[BESLOTEN]Meiden van het kleding topic goes wild

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:34

Hola amigos!

Ik heb even het e.e.a uitgezocht en de volgende Red Cup Party is op zaterdag 28 februari. Dit lijkt me ver genoeg in de toekomst om deze datum gewoon aan te houden!

Dit feestje wordt gehouden in de Tivoli Vredenburg, wat betekent dat het hartstikke dicht bij het station is. Nou begint het wel pas om 11 uur en lijkt het me eigenlijk ook wel erg gezellig om met z'n allen even een drankje te doen van tevoren... Dus ik stel voor om bij mij in te drinken. Ik heb genoeg ruimte in mijn kamer om de mensen die mee gaan gewoon allemaal een nette zitplek te geven. Wel wil ik dan van jullie allemaal vragen voor jezelf wat te drinken mee te nemen. Ik zal zelf een flesje (of twee) wijn halen, of een paar biertjes, maar het zal niet genoeg zijn om iedereen mee te voeden. De 28ste is wel vlak na stufi dus dat moet goedkomen. Wel wil ik jullie vragen je gemak te houden bij mij thuis en niet al te los te gaan qua alcohol, dan zitten we straks met oververmoeide mensen in de Tivoli die veel te vroeg gevlamd hebben, en zit ik wellicht met een giga troep in mijn huis.

Ik heb zelf twee slaapplekken vast op mijn studentenkamer, bij mij in bed en op de bank. Hier kunnen dus sowieso twee mensen slapen en ik denk dat het handig is als we daarvoor de twee mensen pakken die heel erg moeilijk naar huis kunnen komen. Ik heb aardig wat loze ruimte in mijn kamer en heb denk ik nog wel plek voor drie (of als we hard proppen 4) EENPERSOONSluchtbedden. Tweepersoons gaat niet lukken.

Ook woon ik in Overvecht, wat betekent dat iedereen die bij mij wilt slapen er rekening mee moet houden dat we met de taxi terug gaan. Dit kost in totaal 13/14 euro dus geen rib uit je lijf. De mensen die bij mij komen indrinken moeten ook met de bus naar mij toe komen en met de bus weer naar de stad, dus hou dat ook in je achterhoofd.

Even wat praktische informatie; de Tivoli is 18+. Voor zover ik weet zit er niemand die minderjarig is bij ons in het topic, maar mocht er iemand willen aanhaken die dat wel is, helaas pindakaas. Je komt er écht niet binnen zonder identificatie.
https://www.facebook.com/events/1594025710833947/
Hierbij het Facebook evenement. Zet jezelf hier op aanwezig, want dat scheelt je de helft van de kosten voor je kaartje. Als je op aanwezig staat betaal je aan de deur maar 4 euro (goed te doen dus). Biertjes zijn in de Tivoli gewoon 2.50, de rest van de prijzen weet ik niet omdat ik nooit echt iets anders drink dan bier met uitgaan.
De Tivoli is WARM. Houd er rekening mee in je kledingkeuze dat het bij mij thuis KOUD is (rook op mijn kamer dus altijd deur open) en in de Tivoli is het bij drukte net een sauna.

Ik heb geen zin om hier helemaal een organiseerding met lijstjes van te maken, want het lijkt me gezellig als iedereen die de mogelijkheid heeft gewoon aanhaakt. Daarbuiten maakt het me niet zo veel uit wie er allemaal bij mij thuis een drankje komen doen van tevoren.

Wel zou ik graag willen weten wie er bij mij willen blijven slapen (laten we voor het gemak even max 5 aanhouden, dan kan ik later even passen en meten hoe veel luchtbedden ik eventueel nog kan proppen), en wie er eventueel nog een slaapplek kan aanbieden. Ik weet niet waar iedereen woont, maar misschien dat iemand die nog met de nachttrein ergens naartoe kan onderdak kan bieden aan iemand die niet meer naar huis kan met een nachttrein.

Feestje duurt tot 4. Daarna kunnen we nog even met z'n allen een midnight snack halen en dan is het ineens best prima te doen om op de eerste trein te wachten. Houd hier alsjeblieft ook rekening mee en vergeef slaapplekken aan mensen die anders echt pas om 10 uur 's morgens thuis zouden zijn. Zorg ook voor een opgeladen OV want het is zondag als je weer naar huis moet.

Zo, heel verhaal. Wie gaan er allemaal mee en wie wilt er bij mij blijven tukken?

Tschusss! :*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:37

I'M IN :D

Ik blijf slapen, mij wil je NIET bij je in bed zonder dat je kan gaan bellen voor huiselijk geweld..

Mijn eerste trein gaat om 6:50 vanuit Utrecht! _O-
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 30-01-15 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:37

Jaaa ik wil mee! Ik kan de nachttrein naar Amsterdam pakken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:38

MarlindeRooz schreef:
I'M IN :D

Ik blijf slapen, mij wil je NIET bij je in bed zonder dat je kan gaan bellen voor huiselijk geweld..

Dan krijg jij bij deze de bank aangewezen!

En gezellig Lau!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:39

Jaaaaa, lijkt me heel gezellig! En zou het fijn vinden als ik bij je kan komen crashen aangezien ik met het vervoer terug zit. :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:39

Ik werd laatst wakker met mijn 2 dekbedden ergens in mijn kamer en mijn kussen lag halverwege mijn bed rechtop tegen de muur. :?

Ik werd wakker en toen keek ik wel even raar op. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:40

Nee zoals ik het al zei vind ik het echt totaaaal geen probleem als er mensen blijven slapen die moeite hebben met thuis komen. Vind het ook rottig als je pas om 7 uur de eerste trein kan pakken en dan nog met 100.000 treinen en bussen moeten voordat ze eenmaal thuis zijn. Misschien ook even kijken voor mensen die wel van plan waren met de eerste trein te gaan of er geen werkzaamheden aan het spoor zijn ofzo. Denk dat we iedereen wel een slaapplek kunnen geven als we allemaal een beetje schappelijk zijn! Ik heb zelf ook niet zo veel moeite met drie mensen op een 2persoonsluchtbed, eventueel kunnen we ook met z'n drieen lepeltje lepeltje in mijn tweepersoonsbed :')

chanelle14

Re: [BESLOTEN]Meiden van het kleding topic goes wild

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:42

Ohhhh, knussss. :') Ach, heb een keer met z'n 4en in een tweepersoons geslapen, kan allemaal.
Of het fijn is, is een ander verhaal...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:43

Ohja meiden, vergeet niet dat het thema dit keer Touchdown is! Trek dus allemaal je mooiste American Football outfitjes aan <<)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:45

Chill ik hou wel van footballspelers <<)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:47

Ik zal eens kijken of ik iets kan regelen :D .
De eerste trein die ik zou kunnen pakken om ook helemaal thuis te geraken is die van 7.38 vanaf utrecht centraal.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:47

Ik hou gewoon van gespierde kerels, telt dat ook? :')

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:48

Ja!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:54

Ik heb wel zo'n gestreept shirt, yay. _O-

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:54

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:56

We kunnen zaterdag 's middags ook wel afspreken? Kunnen we elkaar vast leren kennen. *D

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:57

Ik moet tot een uur of 17u werken, dus zal dan rond 18.30/19u bij Em zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:58

Ik kan nu nog vrij vragen namelijk, dus als ik dat dan even besluit. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:58

Ja is misschien wel een leuke om met de meiden die daar behoefte aan hebben ergens te gaan eten. Ik zou het iig wel gezellig vinden om met een groepje bij Sumo te gaan eten in de stad! Pakken we daarna de bus naar mij en kunnen we tutten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:59

Dan haal ik wel een patatje, ik eet geen vlees en ik walg van de geur van vis. :o _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:00

We kunnen toch ook gewoon ergens anders gaan eten dan bij een sushi tent doos _O- Dacht alleen dat iedereen dat lekker vond haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:01

Ik hou serieus mijn adem in als ik langs een viskraam loop. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:01

Tapas kan ook?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:03

Dat wil ik best een keer proberen! :D

Als vegetariër is een pizzaria oid altijd heel veilig dus dat doe ik meestal maar dit is het halve jaar van de grote stappen. :j :D

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:17

Ik werk waarschijnlijk tot een uur of half 7, en dan kom ik vanaf Leiden. Zal wel iets later zijn dan haha