Het voorgaande topic omtrent dit gebeuren vind je hier; [FM] FM Vlietlanden, Mei 2015!

We gaan er hopelijk een hele mooie en gezellige fotomeeting van maken

De datum staat vast (tenzij de weergoden anders bepalen uiteraard)
Deze dag zullen we werken met 8 modellen verspreid over de dag. Dit houdt in dat er 2 groepen worden gemaakt; de ochtendgroep en de middaggroep. Hierbij zullen de hele dag 8 fotografen aanwezig zijn welke in koppels van 2 zullen fotograferen.
Omdat dit een vervolg is op het bovenstaande topic kan het gebeuren dat we qua modellen al 'vol' zitten of qua fotografen. Mocht dit het geval zijn dan is het natuurlijk altijd mogelijk om alsnog aan te melden mocht er iemand wegvallen vanwege blessure, ziekte of andere omstandigheden.
Bij nieuwe aanmeldingen; graag zélf het lijstje quoten en volledig in of aanvullen!
Citaat:Fotografen:
Nummer - Boktnaam - Eventueel website/portfolio
1. Gast3289 - http://www.invisiblehorse.nl
2. LoveUggs -
3. Taarss -
4. _Summerly_ -
5. JastieHorse -
6. Lifaya (alhoewel deze nog níet bevestigd heeft, even om de lijst chronologisch te houden)
7. Sidera -
8. Alien_power -
Reservelijst Fotografen
1. Lisetjj -
2. Erna_ -
3. RF_Pictures -
Voor de modellen geldt eigenlijk hetzelfde als bovenstaande. Graag het bestaande lijstje hieronder zélf zo volledig/correct mogelijk in/aanvullen. Er wordt dus niet gestemd of gekozen maar het is wél zéér gewenst om je paard/pony zo representatief mogelijk voor de dag te laten komen natuurlijk. (Dat wil zeggen; geen wit paard vol met zwarte modder/mestvlekken, te groot of te klein tuig et cetera).
Citaat:Modellen
Nummer - Boktnaam - Paardennaam - Aanvullende informatie/Foto (in link!)
1. its_laraa - Rosa
2. LovingTweety (verzorger 1) - Tweety
3. & LovingTweety (verzorger 2) - Peter
4. Ies_ - Dane
5. Taat_ - Myra
6. Moppie__ - Travis
7. Ier - Solyluna
8. Jwl - kuzco
Reservelijst modellen
Reserve:
1. Tiffaany_95 -
2. Maybritt90 -
3. smurffie -
4. xMnOn -
5. GevlektBont -
6. Diertjec -
Houd er dus rekening mee dat er nog ongetwijfeld mensen kunnen/ zullen uitvallen. Begin mei zal ik het rooster gaan opstellen op basis van de (dan hopelijk) definitieve aanmeldingen. Gelukkig hebben we daar nog erg ruim de tijd voor.
Houdt er rekening mee dat de fotografen bezig zullen zijn met foto's maken en níet met het vasthouden, opzadelen of opletten op de modellen/ponies! Andersom is dit natuurlijk ook zo; de modellen zullen bezig zijn met poseren en model staan (en ponies vast houden). Wil jij als fotograaf een halve studio opbouwen of 3 reflectieschermen, flitsers e.d. meenemen dan kan dat, maar houd er rekening mee dat je dan desnoods iemand meeneemt om dus je reflectieschermen vast te houden

Ik hoop in de loop van de komende periode nog wat bevestigingen/aanvullingen te krijgen zodat we met een goed voorbereid schema het halve werk al hebben opgelost en we dus met een gerust hart aan een volle meeting kunnen beginnen!
Wat betreft het aanleveren van foto's:
Ik laat hier iedere fotograaf geheel vrij in. Of iemand 100 foto's wilt plaatsen of slechts 3 per model, dat is dus aan iedere fotograaf zelf om te bepalen, evenals nabestel tarieven en de formaten van de foto's. Wel verwacht ik dat de fotografen tijdig (!!) de foto's afleveren zodat de modellen ook niet 3 maanden hoeven te wachten tot ze een paar resultaten kunnen zien (ja, dit komt dus helaas maar al te vaak voor). Houd dus goed contact en overzicht met de modellen en als je weet dat het nog heel lang gaat duren voor de foto's afgeleverd kunnen/zullen worden, wees dan zo vriendelijk om in ieder geval dit even door te geven

Ik ga niet als politie agentje iedereen achter zijn vodden aan zitten m.b.t. foto's afleveren en daarom ga ik er ook geen minimum/maximum aantal aan koppelen maar het zou inderdaad wel enorm fijn zijn als er duidelijk en goed over gecommuniceerd wordt!