Het is al een tijdje geleden dat ik mensen gefotografeerd heb en de laatste dagen begon het toch wel weer te kriebelen om een meeting te organiseren. Er waren nog 2 fotografen die al zeiden interesse te hebben dus hierbij dit topic. De bedoeling is het niet al te groot te maken, we zullen dan ook werken in een ochtendgroep en een middaggroep. Ik hoop dat het net zo’n succes mag worden als de andere meetings!
IDEE
De bedoeling is dat de modellen in een thema komen, maar welk thema mag zelf bepaald worden! Hieronder zijn wat ideeën voor een thema, niet zo netjes bij elkaar gezet maar heb sinds vandaag een nieuwe laptop en weet begod niet hoe het ding werkt

Beide van Margarita Kareva - Pinterest

Links door Kristen Booth Photography, rechts door Stephanie Pana - Pinterest
DATUM & LOCATIE
De fotomeeting zal plaatsvinden op zondag 22 februari of zaterdag 28 februari. Bij slecht weer of weinig animo zal de meeting verplaatst worden. De locatie ligt dicht bij de Efteling, vele van jullie zullen de locatie al kennen. We zullen verzamelen in het café de Roestelberg, gelegen aan de Roestelbergseweg, waar ook opgemaakt en geparkeerd zal worden.
FOTOGRAFEN
Er zullen 6 fotografen meegaan naar de meeting zodat iedereen alle tijd heeft en op zijn gemak aan de slag kan. Fotografen worden door mij gekozen, maar laat dat jezelf zeker niet tegen houden om je aan te melden! Fotografen zullen in tweetallen gaan fotograferen.
Enkel aanmelden via pb
Citaat:Boktnaam:
Naam:
Website:
Facebook evt:
Voorkeur datum:
MODELLEN
Om de meeting wat kleiner te houden gaan er dus ook maar 6 modellen mee. De modellen zullen door de fotografen gekozen worden. Ervaring is geen vereiste maar altijd handig!
Enkel aanmelden via pb
Citaat:Boktnaam:
Naam:
Leeftijd:
Ervaring:
Thema:
Duidelijke foto van jezelf:
Evt. al foto van thema:
Voorkeur datum:
Ook zoek ik nog een MUA, weet jij iemand of ben jij iemand die wel interesse heeft, meldt het dan vooral!
Wanneer er nog vragen zijn kunnen jullie mij altijd pben of een berichtje in het topic plaatsen !